دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
آزمون دومین مسابقه بزرگ کتابخوانی استان بوشهر

حوزه/ آزمون دومین مسابقه بزرگ کتابخوانی استان بوشهر با محوریت دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آزمون دومین مسابقه بزرگ کتابخوانی استان بوشهر که با محوریت دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی اجرایی شده است، چهارشنبه هفته جاری به صورت مجازی برگزار می‌شود.

برای این آزمون ۲۰ سئوال چهارگزینه‌ای در نظر گرفته شده که افرادی که پیش از این در مسابقه ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند در بازه زمانی ساعت ۹ تا ۱۱ صبح روز ۳۰ خرداد با وارد کردن کد ملی خود در سامانه این آزمون، شرکت کنند.

گفتنی است: دومین مسابقه بزرگ کتابخوانی استان بوشهر که با هدف شناخت آحاد جامعه پیرامون دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، شناسایی و تقویت حلقه‌های کتابخوانی موجود در استان و تقویت چرخه چاپ و نشر کتاب به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و مشارکت سایر دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان برنامه‌ریزی و اجرایی شده است، ثبت‌نام آن از ابتدای اسفند ماه ۱۴۰۲ آغاز و در ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۳ به اتمام رسید.

منابع این مسابقه کتاب‌های «موشک من» اثر گل بیگم ابراهیمی ویژه رده سنی ۷ تا ۱۰ سال، «شکار هیولا» نوشته محمد سرشار ویژه رده سنی ۱۱ تا ۱۶ سال و کتاب «عملیات احیا» اثر محمد حکم آبادی ویژه رده سنی ۱۷ سال به بالا می‌باشد.

برای این مسابقه بیش از ۴ هزار نفر از سراسر استان بوشهر ثبت نام کرده‌اند که به افراد برتر بیش از ۸۰ میلیون تومان جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لینک شرکت در آزمون می‌توانند در کانال‌های مسابقه در پیام‌رسان‌های ایتا یا بله به آدرس Buketab@ عضو شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha