پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
استاندار

حوزه/ استاندار لرستان گفت: ترویج فرهنگ فرزندآوری کم در جامعه از اهداف دشمنان اسلام و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، ابوطالب شفقت استاندار لرستان امروز در اولین جلسه ستاد جوانی جمعیت لرستان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی نسبت به مقوله‌ مهم جوانی جمعیت مسئول هستند، اظهار داشت: همه باید برای ترویج فرهنگ فرزندآوری و ازدیاد نسل در جامعه تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه موضوع جوانی جمعیت به‌ عنوان یکی از مهم‌ترین موضوعات و مسائل روز کشور محسوب می‌شود، افزود: وجود جمعیت جوان و کارآمد، موجب پویایی و اقتدار روزافزون ایران اسلامی خواهد شد.

استاندار لرستان، با بیان اینکه دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی باید به وظایف محوله خود در راستای طرح جوانی جمعیت عمل کنند، خاطرنشان کرد: در جلسه‌ آتی قرارگاه جوانی جمعیت که اواخر تیرماه برگزار خواهد شد، پیگیر اقدامات انجام‌شده‌ دستگاه‌ها در چارچوب وظایف محوله خواهیم بود.

استاندار لرستان، بر انجام دقیق وظایف محوله دستگاه‌های اجرایی برای طرح جوانی جمعیت تاکید کرد و گفت: باید با ترویج ازدواج آسان، آگاهانه و سالم در راستای طرح جوانی جمعیت، همت خود را به‌کار گیریم.

شفقت، ترویج فرهنگ غربی در جامعه از جمله کاهش فرزندآوری، گسترش طلاق و سن ازدواج بالا را از نمونه‌های اهداف جنگ نرم دشمنان اسلام و انقلاب برشمرد و یادآور شد: باید با بصیرت، در مقابل توطئه‌های شوم دشمنان بایستیم.

در این جلسه مدیر کل ثبت احوال لرستان نیز گزارشی در خصوص نرخ موالید، ازدواج و طلاق استان به تفکیک شهرستان‌ها ارائه کرد.

همچنین آخرین وضعیت واگذاری زمین‌های برنامه‌ جوانی جمعیت در شهرستان‌های مختلف استان و آخرین عملکرد موسسه نفس در استان نیز با هدف پیشگیری از سقط جنین تشریح شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha