پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
نواب

حوزه/ استاد حوزه و دانشگاه لرستان گفت: مرحوم سید شکرالله طاهری الگوی مدیریت جهادی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید نواب موسوی امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید شکرالله طاهری که در تالار شهید آوینی خرم آباد برگزار شد، با اشاره به مقام معنوی آن عالم ربانی اظهار داشت : آن مرحوم عالمی بصیر ، شخصیتی زمان‌شناس، سخت‌کوش و مردمی داشت و سختی‌های زیادی را تحمل کرد.

وی بیان داشت: حجت الاسلام والمسلمین طاهری(ره)با وجود استعداد و قابلیت بالای خود از فرصت خوبی که برای تحصیل در نجف و قم می‌توانست داشته باشد گذشت و در میان شهر و دیار خود ماند تا بین مردم زادگاه خود باشد.

استاد حوزه و دانشگاه لرستان گفت : اراده زیادی می‌خواهد که با سخت‌کوشی، سختی‌ها را به جان خرید و بخشی از وقت خود را با مردم گذراند که حجت الاسلام والمسلمین طاهری(ره) دارای این ویژگی‌ها بود.

حجت‌الاسلام موسوی در ادامه به فرا رسیدن ایام انتخابات اشاره کرد و گفت: امروز به ما ایراد می‌گیرند که دکترین مدیریتی ندارید، اما ما در تحریم و شرایط سخت قرار داریم و بزرگترین و مهم‌ترین مدیریت در گفتمان انقلاب‌مان وجود دارد که در دنیا به مدیریت بحران از آن یاد می‌شود و به آن مدیریت جهادی می‌گوییم.

این استاد حوزه و دانشگاه لرستان ادامه داد: یکی از ویژگی‌های مرحوم طاهری مردمی، بودن وی بود و مدیریت جهادی مخصوص کسی است که به معنای واقعی بین مردم باشد و وی الگوی مدیریت جهادی طلاب، روحانیون و مردم متدین بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha