پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
امام جمعه آبدان

حوزه/ امام جمعه آبدان گفت: اینکه می‌گوییم راه علی(ع) صراط مستقیم است و در سوره حمد می‌خوانیم «صراط مستقیم»، صراط امیرالمومنین(ع) و غدیر است و راه ولایت فقیه و امام خمینی(ره) نیز دنباله همان راه است و از هر مسیر دیگری حرکت کنیم، مسیر گمراهی و انحرافی خواهد بود.  

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام امین زارعی امام جمعه آبدان امروز در مراسم غبار روبی مزار مطهر شهدا، صراط مستقیم را صراط امیرالمومنین(ع) و غدیر دانست و اظهار داشت: راه ولایت فقیه و امام خمینی(ره)، دنباله غدیر است.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس ۴۸۰ شهید در روز غدیر شهید شده بودند، شهید صالح آبادی یکی از این شهداست که در وصیتنامه خود نوشته است: "ای امت شهید پرور، تداوم بخش راه شهدا باشید و با رفتارتان جامعه را بسازید و در برابر خدا شکر گذار احسن نعمات که همان امام خمینی(ره) و ولایت فقیه هست، باشید، و از شما می‌خواهم که روحانیت را فراموش نکنید و آنها را یاری کنید، زیرا همین روحانیت بودند که باعث احیای اسلام شدند، ای خواهران و و برادران عزیز حجت بر شما تمام شده، به خاطر چند روز خوشی دنیا، زندگی آخرت خود را تباه نکنید".

امام جمعه آبدان ابراز کرد: نکته جالب این وصیت نامه اینجا بود که می‌گوید: "گوش به فرمان امام عزیز و بزرگوار باشید، خط امام همان خط امیرالمومنین(ره) در غدیر است، بقیه راه‌ها همه انحرافی است".

حجت الاسلام زارعی تأکید کرد: اینکه می‌گوییم راه علی(ع) صراط مستقیم است و در سوره حمد می‌خوانیم «صراط مستقیم»، صراط امیرالمومنین(ع) و غدیر است و راه ولایت فقیه و امام خمینی(ره) نیز دنباله همان راه است و از هر مسیر دیگری حرکت کنیم، مسیر گمراهی و انحرافی خواهد بود.

وی در ادامه یادی هم از شهید تهرانی مقدم کرد و گفت: فکر شهید تهرانی مقدم، یعنی ساخت موشک این روزها در دنیا غوغا کرده است و لذاباید از این شهید که در روز عید غدیر در سال ۱۳۹۰ به شهادت رسید امروز یاد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دختر شهید می‌گوید، "رسم بود که پدر در همه جشن‌ها و اعیاد به اعضای خانواده عیدی می‌داد، اما آن سال عید قربان عیدی نداد و گفت ان‌شاءالله پروژه تمام بشود، شما را مسافرت می‌برم که عیدی قربان هم حساب بشود، چند روز بعد یعنی روز عید غدیر پدرم شهید شد، عیدی که نداد هیچ، عیدی و قربانی هم دادیم که خداوند این قربانی را از ما قبول کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha