جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
اطعام غدیر

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: به لطف الهی در جشن غدیر امسال ۱۱۰ دیگ غذا بین مردم شهرستان های مختلف استان کرمان توزیع می گردد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، حجت الاسلام سعید شهابی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به این که در ایام غدیر به طور همزمان جشن‌های کیلومتری و اطعام غدیر مورد نظر و توجه می باشد، اظهار داشت: طبعاً جشن‌های کیلومتری در شهرستان‌های با جمعیت بالا شکل می گیرد که امیدواریم مردم به صورت مادی و معنوی از این جشن‌ها حمایت کرده و با حضور خود بتوانیم جشن بزرگ امیر المومنین را در کشور مولای متقیان(ع) پرچمدار بوده و باشکوه برگزار کنیم.

وی افزود: در روز عید غدیر بحث اطعام غدیر را نیز دنبال می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم یک عدد قابل توجه برای امیر المومنین غذا پخت شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان همچنین گفت: در بسیاری از شهرستان‌های استان کرمان تعداد ۱۱۰ دیگ غذا به نیت امیرالمومنین در ملأ عام و خیابان‌ها و میادین شهر پخت و از مردم دعوت می‌شود، در ظهر روز عید غدیر خم هر خانواده چند غذا بیشتر آماده کرده و به عنوان جشن و اطعام غدیر بین همسایه‌هایش توزیع کند.

وی ابراز امیدواری کرد: ان شاءالله توفیق پیدا کنیم با انجام کارهای خرد و کلان جشن ولایت امیرالمومنین(ع) را فریاد بزنیم، خوشحالی کرده و به دنیا اعلام کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha