دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ |۲۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 1, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسین صنعت‌پور امیری

حوزه/ رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا فعالیت های قرآنی اداره عقیدتی سیاسی نداجا را مورد توجه قرار داد و گفت: توسعه گام به گام فعالیت‌های قرآنی و مدارس تمام وقت و پاره وقت و توجه به بسط معارف قرآن کریم از کارهای کلیدی اداره است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام حسین صنعت پور در جمع کارکنان عقیدتی سیاسی منطقه یکم نداجا اظهار داشت: با راه اندازی مرکز تداوم آموزش های عقیدتی سیاسی نداجا در مشهد مقدس و اعزام اساتید صاحب نظر و بعضا چهره و مشهور به کلیه پایگاه ها و مناطق و مراکز آموزشی، دوره بصیرت رشد کمی و کیفی مناسبی داشته است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا تصریح کرد: تمامی برنامه ها باید کیفی و اثربخش باشد و ما هرگز به دنبال اجرای صوری و برداشت آماری نیستیم.

وی فعالیت های قرآنی اداره عقیدتی سیاسی نداجا را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: توسعه گام به گام فعالیت‌های قرآنی و مدارس تمام وقت و پاره وقت و توجه به بسط معارف قرآن کریم از کارهای کلیدی اداره است.

صنعت پور ادامه داد: جهش محسوس فعالیت‌ها در سامانه راهبردی مصباح و رشد قابل توجه نمره تدین سازمانی نیرو، بخشی از نتایج اقدامات شما همکاران عزیز و سایر همکاران محترم در ستاد و سایر مناطق،پایگاه ها و مراکز آموزشی است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا گفت: شغل اول و دوم ما همین جاست و هیچ گاه در هیچ شرایطی نگاه به بیرون نداشتیم و تا روزی که این امانت در اختیار ما باشد به فضل الهی با همین نگاه خدمت می کنیم.

وی ادامه داد: ما هیچ گاه نباید به تلاشها و دستاوردهای موجود قانع و راضی باشیم؛ در حوزه فرهنگ در سطح کشور و ما در محیط هایمان،عقب ماندگی های فراوان داریم که تنها با کار جهادی می توانیم اقدامات مناسبی داشته باشیم.

شایان ذکر است در پایان جلسه از دو تن از مامورین ناوگروه ۸۶ تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha