سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ |۲۵ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 2, 2024
تصاویر/آیین افتتاح دفتر مجمع خطبا اصحاب و الصاحب در قم

حجت الاسلام بابایی گفت: افتتاحیه این دفتر مردم نهاد با هدف گردهمایی و جمع شدن مبلغان و پژوهشگران حوزوی در کنار همدیگر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دفتر مجمع خطباء اصحاب الصاحب روز گذشته با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی و جمعی از مبلغان و فعالان حوزه علمیه قم در کوچه ممتاز خیابان صفائیه افتتاح شد.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام بابایی، سخنگوی این مجمع به ارائه توضیحات پیرامون کارکردهای این مجموعه پرداخت و گفت: افتتاحیه این دفتر مردم نهاد با هدف گردهمایی و جمع شدن مبلغان و پژوهشگران حوزوی در کنار همدیگر است.

وی ادامه داد: این مجموعه آماده است تا پذیرا و میزبان گعده‌های مبلغان باشد و نیز استودیویی نیز در اینجا فراهم شده تا مبلغان تازه‌ترین تجربیات تبلیغی خود را از این طریق به مخاطبان خود منتقل سازند.

حجت الاسلام بابایی با اشاره به مشارکت ۴۰ درصدی در مرحله اول انتخابات اظهار داشت: امروز جمع شده‌ایم عملیات تبلیغی میدانی یا پشتیبانی رسانه‌ای و ... فعالیت کنیم که نیاز به حضور همه در میدان است.

وی ادامه داد: اگر مجمع خطبا را یک تشکیلات منسجم مردمی در نظر بگیریم در رأس آن شما مبلغان هستید که بایستی بتوانیم با همدیگر ارتباط داشته باشیم و ظرفیت‌ها را بیاوریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha