چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
حرم مطهر رضوی

حوزه/ قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با حضور در مرکز جامع ارتباطات مردمی به صورت مستقیم پاسخگوی مخاطبان سامانه ۱۳۸ بود

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، مصطفی فیضی با حضور در مرکز جامع ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی به مدت یک ساعت پاسخگوی مستقیم سوالات زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی بود.

وی بیان داشت:حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) ملجا و پناهگاه و آرزوی همه علاقمندان به خاندان عصمت و طهارت(ع) است و از همین رو انتظار می‌رود خادمان این بارگاه ملکوتی پاسخگوی سوالاتی در خصوص فعالیتها و خدمات حرم مطهر رضوی بوده و در حل مسائل آنان تلاش کنند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: بخشی از سوالاتی که در این یک ساعت مطرح شد، مربوط به حوزه خدمات و فعالیت‌های حرم، پیشنهادات و همچنین تقدیر، تشکر و انتقاد بود، بخشی دیگر نیز به سوالات همکاران و شاغلان آستان قدس رضوی پیرامون مسائل و موضوعات جاری در حوزه خدمت بود.

فیضی تصریح کرد: بخش دیگر سوالات نیز به انتقادات و بیان دیدگاه‌های خدام مشهد و سراسر کشور اختصاص داشت که در خصوص خدمت بیان و به این سوالات پاسخ داده شد.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه ما این است که در این جلسات حضور یابیم و شنونده نظرات و دیدگاه‌های مردم باشیم، هر چند یک ساعت برای پاسخگویی کافی نیست، اما سعی ما بر این است با ثبت شماره و درخواست مخاطبان پاسخگوی آنان باشیم.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، اظهار کرد: یکی از موفقیت‌های مرکز جامع ارتباطات مردمی و سامانه ۱۳۸ این است که خادمان این بارگاه منور با طرح مسائل و موضوعات مختلف، در جریان نقطه نظرات مخاطبان قرار گرفته و نسبت به مشکلات آنان آگاهی پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به عناوین مختلف خدمت، این طبیعی است که مردم با سوالات و شبهات متعددی مواجه شوند از همین رو لازم است با رعایت احترام و صبر و حوصله به مشکلات و مسائل مردم گوش دهیم و با توضیحات لازم آنان را قانع کنیم.

لازم به ذکر است، روزانه بیش از ۵۰ نفر در قالب سه شیفت به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات زائران و مجاوران در حوزه‌های مختلف هستند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha