جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
مدرسی یزدی

حوزه/ رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست‌جمهوری ایران در دنیا گفت: امروز در دنیا انتخابات ایران مورد توجه است و شایسته است مردمی که به نظام، سرنوشت و فرزندان خود و همچنین سرنوشت منطقه علاقه‌مند هستند، در این انتخابات، با شور و بصیرت حضور پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی‌یزدی رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات و عضو فقهای شورای نگهبان پس از اینکه رای خود را به صندوق انداخت، اظهار داشت: خدای بزرگ را سپاس می‌گزاریم که به ملت عزیز ایران توفیق داد تا بیعت خود را با نظام جمهوری اسلامی ابراز کنند و در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

وی افزود: تاکنون براساس گزارش‌هایی که به ما رسیده استقبال باشکوه و باعظمت بوده است. امیدواریم این استقبال تا لحظات پایانی ادامه پیدا کند و مردم با حضور خوب خودشان، دشمنان را بیش از پیش ناامید کنند.

این عضو فقهای شورای نگهبان در ادامه به روایتی از امام رضا (ع) مبنی بر اینکه هرگاه مشغول کاری بودید، اگر دیدید خوب پیش می‌رود مغرور نشوید و همچنان بر خدا توکل کنید و از خداوند متعال بخواهید که کار ما را به سلامت بدار و اتمام کن، گفت: ما نیز به درگاه خداوند متعال تضرع می‌کنیم که خدایا این کار و حماسه بزرگ را به سلامت به اتمام برسان و با همت مردم خوب ما چنین چیزی متوقع است که مورد لطف خاص خداوند قرار گیرد.

آیت‌الله مدرسی‌یزدی در ادامه از همه کسانی که در این مرحله از انتخابات و در مرحله قبل و انتخابات‌های گذشته اعم از مجریان، ناظران و نهادهای دیگر که دخیل بودند و متحمل زحماتی شدند، قدردانی و ابراز امیدواری کرد که خداوند متعال به آن‌ها پاداش جزیل عنایت فرماید.

آیت‌الله مدرسی‌یزدی همچنین با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست‌جمهوری ایران در دنیا گفت: امروز در دنیا انتخابات ایران مورد توجه است و شایسته است مردمی که به نظام، سرنوشت و فرزندان خود و همچنین سرنوشت منطقه علاقه‌مند هستند، در این انتخابات، با شور و بصیرت حضور پیدا کنند.

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری در پایان ابراز داشت: ان‌شاءالله در آستانه ماه محرم که ماه حماسه و شور و عشق و بصیرت حسینی است مردم با بصیرت ما با الهام از بصیرت حسینی امروز حماسه‌ای مناسب با این کشور پدید خواهند آورد و چشم همه دشمنان کور خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha