یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ |۳۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 7, 2024
محمدرضا آشتیانی

حوزه/ امیر سرتیپ «آشتیانی» در پیامی انتخاب«مسعود پزشکیان» به عنوان نهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور پیامی انتخاب «مسعود پزشکیان» به عنوان نهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

جناب مسعود پزشکیان

با حمد الهی و شکر فراوان به درگاه خداوند تبارک و تعالی؛ بار دیگر ملت شریف و بصیر ایران اسلامی حماسه‌ای بزرگ را رقم زدند و با حضور پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگ زرین دیگری بر اوراق پر تلألو کشور افزودند و موجبات شرمساری دشمنان انقلاب، نظام و میهن اسلامی را فراهم آوردند.

بدون شک مشارکت متعهدانه و حماسی مردم عزیزمان؛ تولید اقتدار و امنیت را در پی دارد و دستاوردهای آن به‌یادماندنی می‌باشد.

ضمن درود به ارواح پرفتوح شهدا به‌ویژه رئیس جمهور شهید و همراهان گرامیشان؛ انتخاب شایسته حضرت‌عالی را به عنوان نهمین رئیس جمهور منتخب مردم صمیمانه تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای جنابعالی آرزوی توفیق روزافزون را دارم.

بدینوسیله آمادگی دانشمندان و آحاد خدمتگزاران عرصه دفاعی و علم و فناوری در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را در همکاری همه‌جانبه و حراست از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌نمایم.

امید آنکه با تلاش دولت مطبوعتان اقدامات اساسی و گام‌های مؤثر در جهت ارتقای مؤلفه‌های قدرت ملی و آبادانی کشور و رفاه هموطنان عزیزمان که به حق شایسته بهترین‌ها هستند در ذیل توجهات امام عصر (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری بردارید.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سرتیپ ستاد محمدرضا آشتیانی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha