چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ |۳ محرم ۱۴۴۶ | Jul 10, 2024
خدمات رایگان پزشکان

حوزه / مدیر کلینیک تخصصی طب قانون نوش آباد از ارائه خدمات رایگان پزشکی همزمان با ایام عزاداری امام حسین(ع) خبر داد.

حسین نعمت الهی مدیر کلینیک تخصصی طب قانون نوش آباد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن ایام عزاداری امام حسین(ع)، امسال نیز مانند سال قبل، خدمات این مرکز در دهه اول محرم رایگان انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در کنار خدمات دندانپزشکی، متخصص تغذیه، جراح و متخصص زنان زایمان و ناباروری در این مجموعه در حال خدمت رسانی به مردم هستند، گفت: متخصص انکولوژی و خون و فوق تخصص گوارش کبد و آندوسکوپی از دیگر پزشکانی هستند که در دهه اول، به معاینه رایگان شهروندان خواهند پرداخت.

وی تصریح کرد: در شرایطی که دسترسی مردم به پزشک متخصص کمتر است، متخصصان این مرکز با هدف گرامیداشت ارزش‌های حماسه حسینی و ترویج فرهنگ کار داوطلبانه و روحیه همدلی برای دومین سال خدمات رایگان را طی ۱۰ روز به شهروندان ارائه می‌کنند.

نعمت‌الهی ابراز کرد: سال گذشته ۸۰۰ نفر از شهروندان از این اقدام نوع‌دوستانه پزشکان نوش آباد استفاده کردند، همچنین تنوع خدمات امسال با توجه به درخواست شهروندان برنامه‌ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: نوش آباد، در روزهای هشتم تا دوازدهم محرم، مقصد گردشگران مذهبی است که دارای آیین‌های عاشورایی منحصر به فردی در سطح کشور است و برخی از آنها نیز نیازمند خدمات پزشکی هستند.

گفتنی است آیین‌های خیمه کوبی عصر هشتم محرم، جریده شویی صبح تاسوعا، خیمه‌برداری عصر یازدهم، تعزیه، کُتَل و سقاخوانی روز عاشورای نوش آباد در فهرست میراث معنوی کشور به ثبت رسیده است.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha