پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ |۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 11, 2024
سید محمود حسینی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری آئین معارفه نماینده جدید ولی فقیه در آذربایجان شرقی با مراسم استقبال مردمی در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام سید محمود حسینی چهارشنبه با اشاره به انتصاب نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: مراسم معارفه حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهّری اصل ساعت ۱۱ جمعه ۲۲ تیر و در آئین نماز جمعه با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی رییس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خاطرنشان کرد: بر همین اساس مراسم استقبال مردمی از نماینده جدید ولی فقیه در آذربایجان شرقی نیز پیش از خطبه‌های نماز جمعه و با حضور آحاد مردم تبریز از میدان ساعت به سمت مصلی اعظم امام خمینی(ره) این شهر برگزار خواهد شد.

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل متولد ۱۳۴۱ در تبریز و از روحانیون و علمای آذربایجان شرقی است که مدیریت حوزه علمیه استان از سوابق مدیریتی و حوزوی وی محسوب می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پس از شهادت شهید سید محمدعلی آل هاشم سومین شهید محراب و ششمین امام جمعه تبریز از سوی مقام معظم رهبری ابتدا به سمت امام جمعه موقت و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و سپس از تیرماه ۱۴۰۳ به نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان شرقی و هفتمین امام جمعه تبریز منصوب شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha