پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ |۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 11, 2024
صفوی

حوزه/ مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: رفاقت حدود ۵۰ ساله با آقای پزشکیان را از دوران دانشجویی در دانشگاه تبریز گرامی می دارم و پیروزی فرخنده ایشان با رای ملت ایران را در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، مشاور عالی فرمانده کل قوا در پیامی پیروزی آقای مسعود پزشکیان را در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

استاد گرانقدر جناب آقای مسعود پزشکیان

رئیس جمهور محترم منتخب ملت ایران

با سلام و تحیات؛

خدای بزرگ را خاضعانه شاکریم که ملت عظیم‌الشأن ایران را در آزمون حساس و ماندگار دیگری سرافراز و سربلند ساخت تا حماسه‌ پرشور و آگاهانه حضور و مشارکت شکوهمند خود در میدان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران که اراده مردم سالاری دینی در این سرزمین است را در معرض جهانیان به ویژه دشمنان خبیث و قسم خورده انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دهد.

اطمینان داریم این حماسه سترگ، پشتوانه قدرتمندی برای پیشروندگی حرکت تاریخی و تمدنی ایرانیان به سمت قله‌های رفیع و افتخارآمیز پیشرفت در ساخت "تمدن نوین اسلامی" خواهد بود که به فضل الهی با وحدت، وفاق و همدلی آحاد ملت و جریان های سیاسی معتقد به انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی و دولت، تحت هدایت‌های نورانی ولی فقیه و رهبری‌های حکیمانه زعیم دوراندیش انقلاب حضرت امام خامنه‌ای تحقق و تبلور پیدا می‌کند.

رفاقت حدود ۵۰ ساله با آن برادر عالیقدر از دوران دانشجویی در دانشگاه تبریز و پس از آن در دوران تاریخ ساز دفاع مقدس تا امروز را گرامی می دارم و با پاسداشت یاد رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی در میدان خدمت به ملت و میهن اسلامی، پیروزی فرخنده جنابعالی با رای ملت ایران در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق و سربلندی آن استاد عالیقدر در این مسند خطیر را از درگاه خدای سبحان و رحیم مسئلت می‌کنم.

سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی

مشاور عالی فرمانده کل قوا و رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha