پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ |۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 11, 2024
وزیر ارشاد

حوزه/ در آیین معرفی و تجلیل از «شایستگان تقدیر» چهل و یکمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از موسسه انتشارات حوزه‌های علمیه برای انتشار موسوعه آیت الله خرسان تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، در این همایش که با سخنرانی محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا، دبیر علمی چهل‌ویکمین جایزه کتاب سال، در تالار رودکی تهران برگزار شد، جمعی از اصحاب فرهنگ و دانش مورد تکریم قرار گرفتند.

در این آیین، از موسسه نشر حوزه جهت عرضه موسوعه فاخر 46 جلدی اندیشمند فقید آیت الله سیدمحمدمهدی موسوی الخرسان به‌عنوان یکی از آثار علمی منتخب و شایسته تقدیر کتاب سال جمهوری اسلامی، با اهدای لوح، تکریم گردید.

بر اساس این گزارش، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخشی از این لوح تقدیر خطاب به حجت الاسلام والمسلمین حسن مولایی مدیر انتشارات حوزه های علمیه آورده است: «کوشش شما را برای انتخاب کتاب "موسوعه آیت الله سیدمحمد موسوی الخرسان" به عنوان اثر برگزیده در چهل و یکمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ارج نهاده و مزید توفیقات‌تان را در عرصه علم، فرهنگ و تمدن از درگاه خداوند متعال خواستارم».

گفتنی است: این اثر ارجمند علمی به سفارش دبیرخانه کنگره «امناء الرسل» و همکاری و اهتمام «عتبه حسینیه (علیه‌السلام)» توسط موسسه نشر حوزه چاپ و منتشر گردیده است.

تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از موسسه انتشارات حوزه‌های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha