پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ |۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 11, 2024
مسابقه کتابخوانی ویژه نابینایان

حوزه/به همت واحد بریل اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم و با هدف تسهیل مشارکت نابینایان در سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، ۱۲۷۵ نسخه کتاب بریل به کتابخانه های عمومی سراسر کشور ارسال شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، از سری برنامه های بیست و یکمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا (ع)، سیزدهمین دوره جشنواره ملی کتابخوانی رضوی به همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور در حال برگزاری است.

در همین راستا و با هدف تسهیل مشارکت نابینایان در سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، ۱۲۷۵ نسخه از منابع این دوره به همت واحد بریل اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم تولید و در ۸۵ سری به ۶۵ کتابخانه عمومی و مراکز ویژه نابینایان سراسر کشور ارسال شد.

براین اساس، کتاب «لالا لالا کبوتر بال داره» سروده علی محمد مؤدب در یک جلد، «لشکر کلمات» نوشته مریم کوچکی در یک جلد، «بچه‌ها سلام!» نوشته سیدمحمد مهاجرانی در یک جلد، «سفر به قلعه خورشید» نوشته رقیه بابایی در دو جلد و مجموعه ۱۰ جلدی قصه های حضرت محمد (ص) به صورت مجموعه‌ای در ۴۰۲ صفحه و ۱۵ جلد با کیفیت مطلوب، به خط بریل، چاپ، صحافی و ارسال شد.

گفتنی است، واحد تولید کتاب بریل اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر یکی از سه مرکز تولید کتاب بریل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در کنار استان های یزد و تبریز به شمار می رود.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha