چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ |۱۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 17, 2024
امام جمعه برازجان

حوزه/ امام جمعه برازجان گفت: انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری، تجلی دوباره مردم‌سالاری دینی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با گرامیداشت ایام ماه محرم، اظهار داشت: با توجه به گرمای شدید استان بوشهر از هم استانی های عزیز انتظار می رود حتی الامکان در این ایام در مصرف برق و آب صرفی جویی داشته باشند.

امام جمعه برازجان افزود: در مصرف برق و آب در حد ضرورت و رفع نیاز استفاده کنیم تا همه مردم بتوانند از نعمت آب و برق استفاده نمایند و زندگیشان دچار اختلال نشود.

حجت الاسلام مصلح ابراز داشت: مدیران ادارات و نهادها نیز در این امر پیشگام باشند و بر زیر مجموعه خود نظارت و کنترل لازم داشته باشند.

وی افزود: از طرفی مسئولان آب و برق در توزیع برق و آب نیز رفتار عادلانه داشته باشند و به همه محله ها و روستاها یکسان توجه کنند که کسی احساس تبعیض نداشته باشد و همه مردم حداقل نیازشان برآورده شود تا با همکاری و همراهی هم بتوانیم از این تابستان سخت و گرم عبور کنیم.

امام جمعه برازجان در مورد انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری اظهار داشت: انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری، تجلی دوباره مردم‌سالاری دینی بود و مشارکت ۴۹.۸ درصدی مردم آگاه ایران اسلامی نشان داد ترفند معاندان و رسانه‌های ضدانقلاب شکست خورد. نقطه اوج این حماسه را ایرانیان خارج از کشور خلق کردند که به طور مستقیم در آماج حملات و توهین‌های بی‌شرمانه عناصر خودفروخته ضدانقلاب قرار داشتند.

حجت الاسلام مصلح افزود: رئیس‌جمهور منتخب اکنون رئیس‌جمهور تمامی مردم کشور است و بایستی مورد احترام تمام گروه‌های اجتماعی و سیاسی باشد. طبیعی است از رئیس‌جمهور منتخب انتظار می‌رود در جهت تقویت همدلی میان تمامی جریان‌های سیاسی و بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آنان بکوشد و با تدبیر خود رقابت‌های انتخاباتی به همکاری‌های اجرایی تبدیل کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha