سه‌شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ |۹ محرم ۱۴۴۶ | Jul 16, 2024
قادری

حوزه/ حجت‌الاسلام قادری در نشست با رئیس سازمان هیئت و تشکل‌های دینی کشور از تأسیس «دبیرخانه دائمی حسینیه مقاومت» در بوشهر خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری صبح امروز در دیدار با حجت‌الاسلام مجید باباخانی، رئیس سازمان هیئت و تشکل‌های دینی کشور به ارائه گزارشی از روند برگزاری «روز ستایشگری و نوای آیینی استان بوشهر» پرداخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: این مراسم ۱۷ رجب سال گذشته، مصادف با سالروز درگذشت ناخدا عباس دریانورد با حضور حجت‌الاسلام حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در بوشهر برگزار شد.

وی تصریح کرد: این رویداد به عنوان یک افق در عزاداری آیینی جنوب کشور در تثبیت آئین ها، هویت‌دهی مقاومت، بازآفرینی و تقدیر از شاخصین عزاداری پهنه جنوب ترسیم شد.

حجت‌الاسلام باباخانی در این نشست ضمن تقدیر از برگزاری این رویکرد، بر لزوم تأسیس دبیرخانه دائمی حسینیه مقاومت در بوشهر تاکید کرد.

رئیس سازمان هیئت و تشکل‌های دینی کشور ادامه داد: تأسیس دبیرخانه دائمی حسینیه مقاومت به منزله‌ی یک رویداد ملی برای هیئت و ارکان هیئت با قابلیت ارائه محصولات مختلفی اعم از کتاب، رسانه و نواهای آئینی خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود آمادگی سازمان هیئت و تشکل‌های دینی برای همکاری تخصصی در سطح ملی برای رقم خودن این رویداد اعلام کرد.

حجت‌الاسلام باباخانی افزود: با تشکیل کارگروه‌های تخصصی و آغاز جلسات آن‌ها سیاستگذاری‌های این دبیرخانه توسط این کارگروه‌ها تدوین و برنامه‌ریزی ها در سطح نخبگانی و ملی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha