سه‌شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ |۹ محرم ۱۴۴۶ | Jul 16, 2024
سید نصر الله

حوزه/ سید حسن نصرالله گفت: خداوند به مجاهدت و فداکاری‌های رزمندگان مقاومت برکت می‌دهد، همه ما سربلند و پیروز از نبرد طوفان الاقصی خارج خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی به مناسبت شب‌های محرم اظهار داشت: مجروحان خود را که همواره آنها را شاهدان زنده اصالت مقاومت، پایداری، فداکاری، صداقت و اخلاص می‌دانیم، گرامی می‌داریم، شمار زیادی از برادران ما در نبرد طوفان الاقصی مجروح شده‌اند، اما اکثریت آنها که جراحت زمین گیرشان نکرده، بهبود یافته و به جبهه‌های نبرد بازگشته‌اند.

وی افزود: شناخت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از زمانی که در آن زندگی می‌کنیم، در بین رهبران و مسئولان و عموم مردم لازم است و این امر موجب بصیرت می‌شود، امر مطلوب، شناخت زمان است و اینکه تهدیدات، خطرها و حوادث را بشناسیم و اینکه اسرائیل، طرح صهیونیستی و آمریکایی و سلطه جویی آمریکا چیست؟ اهداف آمریکا و اسرائیل در منطقه ما چیست؟ کسی نمی‌تواند ادعا کند مؤمن است، نماز می‌خواند، روزه می‌گیرد و عابد و زاهد است ولی چیزی از این موارد ذکر شده که با زمانش ارتباط دارد، نمی‌داند.

سید حسن نصرالله تصریح کرد: فرق است بین فرهنگ اسلام که در آن مردم محور هستند و فرهنگ غرب که متکی بر شخص و خودخواهی است.

وی خاطرنشان کرد: در قیامت از مسئله فلسطین پرسیده می‌شود و موضع گیری ما اگر با حق و در کنار باشد، باعث عزت و سربلندی و امان در قیامت خواهد شد، ظلم به مردم فلسطین روشن است و به ویژه پس از هفتم اکتبر، ظلم به ملت فلسطین در نوار غزه بالاتر از هر ظلم دیگری است، دشمن صهیونیستی قتل عام بزرگی را علیه آوارگان المواصی در خان یونس انجام داد و پس از آن توجیه می‌کند که می‌خواسته رهبران را هدف قرار دهد، آیا بی‌عدالتی و ظلمی در زمین بالاتراز این هست؟

دبیرکل حزب الله ادامه داد: مسئولیت ما در مقابل مسئله فلسطین، توجه، همدردی روحی، قلبی و عاطفی، دعا، بیان موضع سیاسی و رسانه‌ای و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر است، وظیفه ما مبارزه برای دفع تجاوز به مردم غزه است و این اقدام ما هیچ منتی ندارد و نباید انتظار تشویق داشته باشیم.

وی تصریح کرد: تظاهرات هفتگی مردم یمن در زیر آفتاب و در سرما یک حمایت اخلاقی، روانی و عاطفی است، مسئولیت پذیری نه تنها در آخرت بلکه در این دنیا نیز برکت دارد و خداوند به مجاهدت و فداکاری‌های رزمندگان مقاومت برکت می‌دهد و به آنها سرافرازی، پیروزی و آزادی در این دنیا عطا می‌کند.

سید مقاومت تأکید کرد: اسرائیل قوی در منطقه ما، برای همه کشورها، ملت‌ها، منابع، امنیت و کرامت ملت‌های منطقه خطرناک است و اسرائیل شکست خورده در منطقه، شرط ضروری و مهم برای آینده ملت‌ها و حکومت‌ها و امنیت و منابع ما در کل منطقه است، اما این برکات از چه راهی محقق می‌شود؟ از طریق این رویکرد و موضع گیری که همان مقاومت است.

وی اظهار کرد: ما از جنگ تموز ۲۰۰۶ سربلند، با افتدار و پیروز خارج شدیم و این با وجود تمام مصیبت‌ها، مشکلات و شهدا و مجروحانی بود که تقدیم کردیم و خانه‌ها، محله‌ها، ارزاق و موارد مشابه آن که ویران شد، ای برادران و خواهران ان‌شاءالله همه ما از نبرد طوفان الاقصی نیز سربلند، با اقتدار، پیروز و دست برتر خارج خواهیم شدیم چرا که این وعده خداوند به مؤمنان و مجاهدان صادق است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha