چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ |۱۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 17, 2024
حسینی

حوزه/ حجت الاسلام حسینی امام جمعه بخش اسفرورین گفت: ولایت و محبت به اهل بیت(ع) انسان را به بسیاری از کمالات دنیایی و اخروی می رساند، اگر انسان تمام کارهای نیک را انجام دهد مجوز قبولی این اعمال نیک ولایت امیرالمومنین(ع) است ، ولایت امام علی(ع) انسان را از اعمال زشت باز می دارد این حب دژی محکم در برابر نفوذ شیطان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام حسینی امام جمعه بخش اسفرورین گفت: اگر انسان بخواهد همنشین با اهل بیت(ع) باشد در قیامت فرمودند که آنهایی که با اباعبدلله(ع) محشور می شوند تمام نعمت ها را کنار گذاشته و همیشه همنشینی با امام حسین(ع) را انتخاب می کنند.

وی افزود: پیغمبر اسلام (ص) فرمودند هرکس بخواهد با ما اهل بیت(ع) محشور شود باید ولایت علی ابن ابی طالب(ع) را داشته باشد این حدیث نشان دهنده ارزش بالای ولایت امام اول شیعیان است.

امام جمعه اسفرورین گفت: ولایت و محبت به اهل بیت(ع) انسان را به بسیاری از کمالات دنیایی و اخروی می رساند، اگر انسان تمام کارهای نیک را انجام دهد مجوز قبولی این اعمال نیک ولایت امیرالمومنین(ع) است ، ولایت امام علی(ع) انسان را از اعمال زشت باز می دارد این حب دژی محکم در برابر نفوذ شیطان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha