جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ |۱۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 19, 2024
اسماعیل نیا

حوزه/ امام جمعه شهرستان پارسیان گفت: دولت باید شاخص اصلی انتخاب اعضای کابینه را شایسته سالاری قرار دهد و از سخنان غیر کارشناسی، مغرضانه، اختلاف افکن و خلاف مصالح نظام و مردم جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، نماز جمعه شهرستان پارسیان به امامت حجت الاسلام والمسلمین جواد اسماعیل‌نیا در مصلی امام خامنه‌ای برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل‌نیا در خطبه اول به نکات تفسیری از سوره فجر پرداخت و اظهار داشت: بر اساس روایات، سوره فجر سوره امام حسین(ع) می‌باشد، به خاطر اینکه محتوای سوره از عاقبت شوم ستمگران و طغیانگران سخن گفته و نفس مطمئنه، راضیه و مرضیه‌ای که به سوی خدا دعوت می‌شود نیز مصداق اتم و اکمل آن سیدالشهداست.

وی در خطبه دوم از هیئات عزاداری، ذاکران، روحانیون و بانیان به خاطر برگزاری مراسمات باشکوه عزاداری دهه اول محرم تشکر کرد و بر لزوم آماده‌سازی شهر برای برپایی موکب‌های خدمت رسان به زائران اربعین حسینی تأکید کرد و گفت: مردم پارسیان به دلیل قرار گرفتن در مسیر کاروان‌های زائران داخلی و خارجی افتخار میزبانی حدود ۳۰۰ هزار نفر ار زائران امام حسین(ع) در سال قبل را پیدا کردند.

امام جمعه شهرستان پارسیان ابراز کرد: انتظار است امسال بهتر از سال‌های قبل خدمت به زائران را آغاز نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل‌نیا، با اشاره به موفقیت جدید انصارالله یمن در حمله پهپادی به قلب تل آویو در سحرگاه امروز، یادآور شد: حزب الله، لشکر شیطان را به دلهره انداخته و به برکت امام حسین(ع) هر روز شاهد موفقیت بیشتر گروه‌های مقاومت هستیم.

وی با اشاره به اینکه در آستانه شروع به کار دولت چهاردهم هستیم، خاطرنشان کرد: دولت باید شاخص اصلی انتخاب اعضای کابینه را شایسته سالاری قرار دهد و از سخنان غیر کارشناسی، مغرضانه، اختلاف افکن و خلاف مصالح نظام و مردم جلوگیری کند.

امام جمعه پارسیان، محور اصلی حاکمیت مردم سالاری دینی را خدمت به مردم دانست و ابراز کرد: فلسفه وجودی حکومت دینی برقراری عدالت و خدمتگزاری به مردم به ویژه محرومان است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha