دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
زنجان

حوزه/ استادیار شبکه صالحین استان زنجان گفت: کار تشکیلاتی مانع از موازی کاری و خستگی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام سلطانی استادیار شبکه صالحین استان در جلسه سرمربیان شبکه طیبه صالحین که امروز در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج زنجان برگزار شد، تفقُّه در دین را لازمه امر مقدس تعلیم و تربیت شمرد و گفت:در فعالیت های فرهنگی و تربیتی هر شخص باید حدود تعلیم و تربیت و کار تشکیلاتی را بداند و خوب بشناسد و بر اساس آن در راستای تربیت تفس خود و دیگران قدم بردارد.

وی استقامت در راه خداوند را لازمه ایمان دانست و گفت: خداوند متعال در آیه ١٣ سوره مبارکه احقاف، استقامت در راه حق را ضروری دانسته اند و به مؤمنان سفارش کرده اند که استقامت موجب می شود ترسی بر آن ها نباشد.

استادیار شبکه صالحین استان زنجان افزود: از دهه ۶٠ به بعد کشور با استقامت به این نقطه رسیده است ولی دشمن می‌خواهد استقامت را از دست ما بگیرد و جامعه امروزی به این شاخصه ضروری احتیاج مبرم دارد.

حجت الاسلام سلطانی کار تشکیلاتی در امر تعلیم و تربیت را لازم دانست و گفت: شهید بهشتی با نبوغ و ظرفیت خود در راستای ایجاد تشکیلات در کشور بسیار تلاش کرد چرا که بدون تشکیلات موازی کاری، خستگی، آشفتگی برای سرمربیان، مربیان، متربیان و تمام اعضاء تشکیلات اتفاق می افتد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha