سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
حسینیه اعظم زنجان

حوزه/ مقدار نذورات حسینیه اعظم زنجان در ایام سوگواری سید و سالار شهداء (ع) مشخص شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان، روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان، میزان نذورات نقدی و قربانی حسینیه اعظم زنجان را اعلام کرد.

امسال هم همانند سنوات گذشته خیل عظیم صاحبان نذورات نقدی و قربانی، ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان و علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) در بالاترین درجات به نمایش گذاشتند که جهت اطلاع مردم شریف پایتخت شور و شعور حسینی به شرح ذیل اعلام می گردد:

کل ذبح قربانی به تعداد ۸۱۳ رأس که شامل ۱۲ رأس دام سنگین بوده و تعداد ۱۷۵ رأس از این آمار ؛ بصورت ذبح قربانی نیابتی انجام شده است.

تحویل دام زنده به تعداد ۱۶۵۱ رأس که تا تاریخ انتشار این گزارش از کل دام تحویلی تعداد ۱۴۹۵ رأس به مبلغ متوسط هر رأس ۵۷.۵۶۶.۳۲۱ ریال به فروش رسیده که در مجموع به ارزش ۸۶.۰۶۱.۶۵۰.۰۰۰ ریال می باشد.

نذر قربانی به صورت پرداخت نقدی به تعداد ۱۵۷۳ رأس به ارزش کل ۵۳.۱۲۷.۷۴۰.۰۰۰ ریال که به صورت متوسط برای هر قربانی بالغ بر ۳۳.۷۷۴.۷۸۷ ریال خواهد بود.

نذورات جمع آوری شده در جایگاه های جمع آوری نذورات ۷۵.۰۰۵.۹۴۳.۰۶۵ ریال

وجه حاصل از فروش آلایش قربانی های ذبح شده ۷.۵۵۷.۴۶۰.۰۰۰ ریال

وجه حاصل از فروش طیور اهدائی ۲۵۸.۹۰۰.۰۰۰ ریال

با توجه به اقلام مذکور کل مبلغ حاصل از نذورات نقدی ، فروش احشام زنده و ... مبلغ ۲۲۲.۰۱۱.۶۹۳.۰۶۵ ریال بوده که این مبلغ در امور عمرانی، تملکات، مراسمات، فعالیت های فرهنگی و امور اجرائی مسجد هزینه می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha