دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: راه درست مقابله با تحریم بدون التماس کردن به دشمن، بی اثر کردن آن است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی روز دوشنبه در آیین گرامیداشت پنجاه و هشتمین سالگرد تاسیس شرکت صنعتی ایران ترانسفو در زنجان، افزود: ۷۰ سال بود فقط ۲ نوع تفکر سیاسی و مدیریتی در دنیا حاکم بود ولی با پیروزی انقلاب اسلامی مدل جدیدی از تفکر سیاسی و مدیریتی در دنیا ظهور کرد.

وی ادامه داد: دشمنی ها از روز اول با نظام جمهوری اسلامی آغاز شد و توطئه های متعددی را علیه نظام طراحی و اجرا کردند ولی انقلاب اسلامی همچنان با بالندگی به راه خود ادامه می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی بر بیان اینکه جمهوری اسلامی با حفظ چارچوب ها با کشورهای متعدد ارتباط دارد، گفت: از همه ظرفیت ها برای پیشرفت کشور باید استفاده کنیم.

مهدی صادقی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو نیز در این مراسم از پیاده کردن یک مدل حکمرانی جدید در این شرکت خبر داد و گفت: شیوه جدید شکل گرفته در نظام نوین حکمرانی شرکتی، این مجموعه را در مسیر توسعه روز افزون حرکت می دهد.

وی از انعقاد قراردادهای جدید صادرات محصولات ایران ترانسفو خبر داد و گفت: این مجموعه تولیدی اکنون از یک بنگاه ملی به بنگاه برجسته منطقه‌ای در غرب آسیا تبدیل شده است و به عنوان بازیگر فعال در این منطقه در حوزه تولید نقش آفرینی می کند.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو اظهار داشت: تولیدات ایرانسفو در کیفیت هیچ تفاوتی با تولیدات رقبا ندارد و با تولید سطح اول دنیا در حال رقابت است.

وی گفت: مجموعه صنعتی ایران ترانسفو امروز بالنده‌تر از گذشته با وجود همه محدودیت ها حرکت می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha