دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
کد خبر: 1171683
۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵
برگزاری دوره میثاق طلبگی در کاشان

حوزه/ دوره میثاق طلبگی داوطلبان جدیدالورود مدرسه‌های علمیه منطقه کاشان در مدرسه علمیه حضرت ولی عصر (عج) شهر قمصر آغاز شده و تا چهارم مرداد ادامه دارد.

به گزارش خبرنگاری خبرگزاری حوزه از کاشان، دوره میثاق طلبگی داوطلبان جدیدالورود مدرسه‌های علمیه منطقه کاشان در مدرسه علمیه حضرت ولی عصر (عج) شهر قمصر آغاز شده و تا چهارم مرداد ادامه دارد.

در این دوره بیش از ۵٠ داوطلب در مقاطع تحصیلی سیکل، دیپلم و دانشگاهی از استان‌های مختلف کشور حضور دارند و از استادان مجرب و توانمند حوزه‌های علمیه کاشان و قم در زمینه‌های معرفتی و حوزه استفاده می‌کنند.

در دوره معرفتی میثاق برای طلبه‌های پذیرش شده سال تحصیلی ۱۴۰۴–۱۴۰۳ در مدرسه‌های علمیه منطقه کاشان، نظام تعلیم و تربیت حوزه، رسم طلبگی، فرصت‌ها و تهدیدهای فضای مجازی، دروس اخلاق و کار ویژه‌های روحانیت از جمله سرفصل‌ها و درس‌هایی است که برای داوطلبان ارائه می‌شود.

همچنین در این دوره افزون بر اینکه طلاب با رسالت‌های حوزه، کاربردهای حوزه در جامعه، رشته‌های تخصصی و تبیین و گسترش اسلام در جهان آشنا می‌شوند، با هدف ایجاد و تقویت روحیه، مسابقه‌های ورزشی، اردوهای زیارتی و برنامه‌های مختلف فرهنگی نیز برای طلاب سال تحصیلی ۱۴۰۴–۱۴۰۳ در در نظر گرفته شده است.

مدیریت حوزه علمیه منطقه کاشان شامل شهرهای آران و بیدگل، بزرک، کاشان، قمصر، نطنز و نراق ۱۳ مدرسه علمیه را زیر پوشش دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha