سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مطهری اصل گفت: گذشت زمان و تغییر زبان بازار باعث تغییر رویکرد بازاریان نسبت به آرمان‌های امام راحل و انقلاب نشده و همه فعالان اقتصادی در این بخش در بزنگاه‌های حساس کشور نقش آفرین بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین مطهری اصل در دیدار با هیات امنا و انجمن بازار بزرگ تبریز، با بیان اینکه ارتباط مستمر با بازار از اولویت‌های دفتر امام جمعه تبریز، اظهار داشت: مشی و سلوک شهید آل هاشم در ارتباط با فعالان اقتصادی و بازاریان رویکرد اصلی دفتر نماینده ولی فقیه در استان است.

امام جمعه تبریز، با تأکید بر لزوم رفع موانع اقتصادی در بازار، افزود: هیات امنا و انجمن بازار، پل ارتباطی بازاریان با مسئولان نظام و دولت هستند که باید در راستای ایجاد فهم و زبان مشترک میان بازار و مسئولان برای تسهیل‌گری و برطرف سازی مشکلات، گام بردارند.

وی با اشاره به سیاست‌های مذبوحانه دشمنان در خصوص تحریم‌های اقتصادی کشور، ابراز کرد: براساس منویات رهبر معظم انقلاب رفع تحریم‌ها با برنامه‌های دولت در داخل ممکن نیست، اما خنثی سازی آن که از تاکیدات معظم له است با نقش آفرینی فعالان اقتصادی، بازاریان و مردم ممکن خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، با بیان اینکه بازار و بازاریان باید نسبت به موضوعات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی حساس باشند، خاطرنشان کرد: علاوه بر گسیل نیت‌های خیر بازاریان برای دست‌گیری از محرومان و مستضعفان جامعه که از گذشته مرسوم بوده، باید بازاریان در مقاطع حساس و سرنوشت ساز کشور حضوری فعال داشته باشند.

گفتنی است در این دیدار اعضای هیات و انجمن بازار تبریز نیز به بیان نکته نظرات خود پیرامون تقویت و رفع موانع مشکلات بازار پرداختند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha