دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
آزمون ورودی جامعه

حوزه/ داوطلبان آزمون تکمیل ظرفیت سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳جامعة الزهرا(س) تا ۴ مرداد برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ورودی اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، اداره کل سنجش و پذیرش جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در اطلاعیه ای اعلام کرد: داوطلبانی که در آزمون تکمیل ظرفیت سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ ثبت نام کرده اند، جهت شرکت در آزمون لازم است از تاریخ ۳۰ تیر تا ۴ مرداد ۱۴۰۳، با استفاده از کد رهگیری خود و از طریق لینک https://paziresh.jz.ac.ir/exam-card برای دریافت و چاپ کارت ورود به جلسه آزمون اقدام کنند.

برای ورود به جلسه آزمون، ارائه این کارت به همراه کارت ملی (برای داوطلبان ایرانی) و پاسپورت (برای داوطلبان غیرایرانی) الزامی است.

آزمون ورودی ساعت ۹:۴۵ صبح روز جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ و به صورت حضوری در جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها (شهر قم) برگزار می‌شود و داوطلبان لازم است حداقل نیم ساعت قبل در محل آزمون حضور داشته باشند.

توجه: داوطلبانی که عکس خود را بارگذاری نکرده اند، لازم است یک قطعه عکس ۴*۳ جدید زمینه سفید در روز آزمون ارائه نمایند. در غیر این صورت، از ورود آنها به جلسه آزمون جلوگیری خواهد شد.

داوطلبانی که کد رهگیری خود را فراموش کرده‌اند می‌توانند از لینک «بازیابی کد رهگیری» اقدام به دریافت مجدد کد رهگیری خود نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha