یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
رشت

حوزه / فرماندار رشت گفت: بی‌شک بهره‌گیری از ظرفیت عظیم بسیج لازمه غلبه بر مشکلات موجود است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از رشت، کیا عاشوری در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج ادارات و کارخانجات شهرستان رشت، با بیان اینکه بسیج ادارات محور و مرکز انسجام بخشی به ادارات و سازمان‌ها در راستای تعالی سازی سازمانی و هم‌افزایی همه جانبه است، اظهار داشت: نقش بسیج و فرهنگ بسیجی در عرصه‌های مختلف از جمله ادارات و ارگان‌ها و کارخانجات بسیار مهم و کلیدی است، به نحوی که حقیقتاً باید گفت بسیج قوه پیشران نظام اسلامی است که از یادگارهای ارزشمند امام راحل به شمار می‌رود.

وی افزود: به لطف الهی مجموعه سپاه شهرستان رشت از ظرفیت‌های ممتازی برخوردار بوده و از این فرصت می‌توان برای ارتقا، توسعه و مشارکت در حوزه‌های مختلف به نحوی شایسته بهره برد.

فرماندار رشت، با اشاره به اینکه بسیج لشکر بی‌انتها، میراث باارزش و همیشه حافظ انقلاب بوده است، خاطرنشان کرد: بسیج در نوع دوستی و خدمت رسانی به اقشار کمتر برخوردار خدمت‌رسانی ویژه‌ای دارد و از مردم و برای مردم است.

وی یادآور شد: توفیقات این عرصه نیز مرهون تلاش‌های مدیران و همراهی مردم است و برکت آن نیز برای جامعه بسیار زیاد بوده و همچنان این برکات تداوم خواهد داشت.

عاشوری با بیان اینکه مدیران ادارات از ظرفیت بسیج به درستی استفاده کنند، گفت: بهره‌گیری از ظرفیت عظیم بسیج لازمه غلبه بر مشکلات موجود است و باید این فرهنگ و اندیشه بسیجی در جامعه تسری پیدا کند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha