سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
هلال احمر

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی از برگزاری هفتمین دوره مقدماتی امداد و کمک‌های اولیه توسط انجمن هلال احمر طلاب جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در تابستان ۱۴۰۳ خبر داد.

معصومه شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به برگزاری هفتمین دوره مقدماتی امداد و کمک‌های اولیه انجمن هلال احمر طلاب جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها، عنوان کرد: هفتمین دوره مقدماتی امداد و کمک‌های اولیه به همت اداره انجمن‌ها و تشکل‌های فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها از ۶ مرداد، روزهای زوج ساعت ۷ تا ۱۰ صبح به صورت حضوری در آموزشگاه امام رضا علیه‌السلام برگزار می‌شود.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: هزینه این دوره ۲۵ هزار تومان است و به افرادی که این دوره را با موفقیت به پایان برسانند و در آزمون پایان دوره امتیاز لازم را کسب کنند، گواهینامه اعطا می‌شود.

شریفی اظهار داشت: با توجه به اینکه این دوره برای اعضای هلال احمر است، طلابی که تمایل به شرکت در دوره دارند، برای ثبت نام از طریق پیام به شناسه کاربری @Hedayat۶۲ می‌توانند عضو گروه انجمن هلال احمر طلاب شده و پس از انجام مراحل ثبت نام، در این دوره‌ها شرکت نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha