شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ |۲۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 27, 2024
منصور شوقانی

حوزه/ فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه اردو های راهیان نور غرب کشور از برنامه‌های مهمی است که در راستای اجرای دومین کنگره سه هزار شهید استان سمنان برگزار می‌شود، گفت: اعزام ۲ هزار نفر از استان به راهیان غرب کشور برنامه ریزی شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، سردار منصور شوقانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان ، در حاشیه اعزام زائران به راهیان غرب کشور بیان کرد: اعزام ۲ هزار نفر از استان سمنان به کاروان های غرب کشور برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه یادمان هایی که برنامه ریزی شده در استان کرمانشاه و کردستان قرار دارند، تصریح کرد: بازدید از یادمان عملیات مرصاد و برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت این حماسه رزمندگان استان سمنان در چهار مرداد در کرمانشاه از جمله برنامه‌های شاخص در این رویداد مهم فرهنگی است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان بازدید از یادمان شهدای بازی دراز و مطلع الفجر نیز در این سفر برنامه ریزی شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به نقش ویژه رزمندگان عزیز و مردم استان سمنان در عملیات مرصاد با حضور قریب به ۳۵۰ نفر بسیجی و اقشار مختلف مردم و مسئولان استان مراسم بزرگداشت این رزمندگان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص نقش تیپ ۱۲ استان سمنان که اگر نبود دشمن تا کرمانشاه پیش روی می‌کرد، افزود: با برگزاری این مراسم جلوه های بسیار نورانی از مجاهدت‌های رزمندگان اسلام را در یادمان مرصاد جاری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha