شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ |۲۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 27, 2024
امر

حوزه/دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان گفت: اشاعه و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه موجب ایجاد سلامت روحی و معنوی جامعه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، رئیس حراست و دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان عصر دیروز با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این جلسه حجت الاسلام یونس مهدوی‌نیا دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان با بیان اینکه برای اشاعه و گسترش فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید همه به رسالت تبلیغی خود عمل کنیم، اظهار داشت: اشاعه و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه موجب ایجاد سلامت روحی و معنوی جامعه خواهد شد.

وی با بیان اینکه اشاعه فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه راهکاری موثر در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است، خاطرنشان کرد: اشاعه فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه موجب تحکیم بنیان خانواده خواهد شد.

حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر، پیگیری مطالبات مردمی از دستگاه امر به معروف و نهی از منکر، نظارت بیشتر در راستای اجرای امر به معروف و نهی از منکر در بیمارستان‌ها، برخورد با افراد مانع امر به معروف و نهی از منکر، برخورد با افراد هنجارشکن، بررسی و تلاش در جهت کاهش منکرات موجود در دانشگاه‌ها و زمینه‌سازی و گسترش معروفات در همه مجموعه‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی از دیگر مصوبات دیدار دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha