یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ |۲۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 28, 2024
کد خبر: 1172829
۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸
تصاویر / افتتاح ساختمان جدید ستاد امر به معروف همدان و رونمایی از سامانه سو

حوزه / نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: کارهای انجام شده در نظام اسلامی باید برای مردم به درستی تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حمیدرضا حاجی بابائی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، امروز در مراسم افتتاح دفتر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر همدان، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین تأکید دارند که از آن می‌توان به عنوان نوعی امر به معروف یاد کرد.

وی با بیان اینکه کارهای انجام شده در نظام اسلامی باید برای مردم به درستی تبیین شود، گفت: کارهایی که انجام شده مثال زدنی است، اما یا مردم از آنها اطلاع ندارند، یا ناقص اطلاع پیدا می‌کنند و یا با پبوست تخریب به گوش آنها می‌رسد.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه لازم است با مردم حرف بزنیم، خاطرنشان کرد: در برابر گزاره‌های منفی بسیاری که روزانه با آن مواجه هستیم، آنطور که باید گزاره‌های مثبت در سطح جامعه بیان نمی‌شود.

وی با گلایه از سیاه نمایی‌ها و ترویج ناامیدی در جامعه، ابراز کرد: بالاترین نهی از منکر، نهی از تخریب نظام و افراد به ناحق است.

حاجی بابائی با تأکید بر اینکه باید خط رشد معارف را در جامعه ترویج دهیم و آن را آغاز کنیم، گفت: مدیری که خوب کار انجام می‌دهد و نسبت به وظایف خود و خدمت رسانی به مردم حساس است، باید در سطح جامعه معرفی شود که این همان مصداق جهاد تبیین است.

وی تصریح کرد: این مهم را می‌توان در استان انجام دهیم به نحوی که از مدیران بخواهیم تا گزارشی از فعالیت‌های خود بدهند، لذا اگر مدیری خوب کار نکرد باید با او برخورد شود و اگر به نحو احسن وظایف خود را انجام داد به مردم اطلاع رسانی شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دشمنان دائما در حال تولید سم علیه کشور و انقلاب هستند، اظهار کرد: اینکه شاهد تبلیغات سو دشمنان هستیم به معنای آن است که از عهده خنثی سازی نقشه‌های دشمنان به خوبی بر نیامده‌ایم و باید برای آن تدبیر کنیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha