دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 29, 2024
جشنواره جم آران

حوزه/ نخستین جشنواره جم آران باهدف شناسایی و معرفی حلقه‌های میانی برتر در موضوعات فرهنگی برگزار و از میان ۱۲ الگوی برتر جشنواره جم آران ۴ الگو با موضوعات قرآنی انتخاب شد که از اعضا و مدیران جامعه قرآنی عصر در استان‌های چهارمحال‌وبختیاری و فارس هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، نخستین جشنواره جم آران باهدف شناسایی و معرفی حلقه‌های میانی برتر در موضوعات فرهنگی مختلف که علاوه بر کنشگری قابلیت الگوپذیری را هم دارند در روزهای ۴ و ۵ مرداد در سالن همایش‌های پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

لازم به ذکر است از میان ۱۲ الگوی برتر جشنواره جم آران ۴ الگو با موضوعات قرآنی انتخاب شد که از اعضا و مدیران جامعه قرآنی عصر در استان‌های چهارمحال‌وبختیاری و فارس هستند.

مجید رحمانی از شهرستان فلارد استان چهارمحال‌وبختیاری، منیژه طاهری از محله منظریه شهرکرد استان چهارمحال‌وبختیاری، خانم مصلح از شهرستان جهرم استان فارس و خانم اکبرزاده از شهرستان خفر استان فارس در میان ۱۲ الگوی برتر جشنواره جم آران مورد تقدیر قرار گرفتند.

گفتنی است جشنواره جم آران مکانیزم و سازوکاری در راستای فرمایشات رهبری در ۱ خرداد ۱۳۹۸ در مورد چگونگی حرکت جوانان برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب است که رقابت بین مجموعه‌ها و افراد پیش‌ران و به تعبیر رهبر معظم انقلاب حلقه‌های میانی را که قابلیت شکل‌گیری و تکثیر گروه‌های خرد محلی در سطح شهرستان‌های کشور دارند را تقویت و حمایت می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha