سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ |۲۳ محرم ۱۴۴۶ | Jul 30, 2024
خانم اصغری

حوزه/ معاون مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان ضمن تشریح فعالیت ها و خدمات موثر مرکز مشاوره به طلاب گفت: با گذشت زمان، خدمات کمی و کیفی مشاوره ای حوزه علمیه خراسان در عرصه های گوناگون افزایش چشمگیری داشته است.

خانم اصغری، مدیر فنی و معاون مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان در بخش درمان این مرکز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، ضمن تشریح فعالیت ها و خدمات موثر مرکز مشاوره به طلاب گفت: مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان از بدو تاسیس تاکنون منشا خدمات ارزنده ای در عرصه های مختلف بوده است.

وی اشاره ای به همکاری بیش از 50 نفر از طلاب مشاور متخصص، در امور مشاوره ای و درمانی مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان و واحدهای مشاوره خراسان شمالی و جنوبی تصریح کرد: با گذشت زمان و اهتمام مدیران، خدمات کمی و کیفی مشاوره ای حوزه علمیه خراسان در عرصه های گوناگون افزایش چشمگیری داشته است.

مدیر فنی و معاون مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان در بخش درمان و کلینیکال ضمن اشاره به رشد این مجموعه، ابراز کرد: امروزه بیش نفر از 50 نفر از مشاورین و درمانگران باتجربه و توانمند خانم و آقا درمرکز مشاوره مشهد و واحد های مشاوره در نمایندگی های خراسان شمالی و جنوبی، به ارائه خدمات مشاوره ای ودرمانی مشغول می باشند.

خانم اصغری با بیان این که با مدیریت هوشمندانه و جهادی و تلاش صادقانه و صبورانه پرسنل مرکز مشاوره و حمایت های مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، کیفیت خدماتی که از سوی مشاوران ودرمانگران ارائه شده است، انگیزه فراوانی برای جذب مراجعین به این مرکز ایجاد نموده، عنوان کرد: درحال حاضر در دونوبت کاری صبح و بعد از ظهر خدمات مشاوره ای با موضوعات (خانواده، تربیتی، تحصیلی، بالینی، روانپزشکی، تغذیه و سلامت و پزشکی) ارائه می شود و این موضوع نشان دهنده استقبال طلاب وخانواده های آنان از خدمات مشاوره ای مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان است.

شایان ذکر است: متقاضیان و علاقه مندان برادر می توانند در ساعت اداری با شماره های (05132008605) و متقاضیان خواهر با شماره (05132008615)، نسبت به رزرو نوبت جهت ارائه خدمات مشاوره ای تماس حاصل کنند.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha