چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ |۲۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 31, 2024
کد خبر: 1173381
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
سردار یوسفعلی زاده

حوزه/ مدیر کل بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان گفت: جبهه مقاومت در  تمام  جهان در حال گسترش است دست بسته نیست به زودی پاسخ جنایت اسرائیل را خواهد داد ،دوران بزن در رو گذشته است و حتما رژیم غاصب اسرائیل پاسخ پشیمان کننده را دریافت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، سردار یوسفعلی زاده مدیر کل بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی، امروز چهارشنبه ۱۰ مردادماه در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی، که درسالن همایش های هتل نخل برگزار شد، ضمن عرض تسلیت شهادت اسماعیل هنیه گفت: یکی از اولویت های بنیاد حفظ ارزش ها تقویت حوزه فضای مجازی است ، امروز باید دانش و سواد رسانه ای افراد جامعه ارتقا یابد.

وی با بیان اینکه امروز جامعه مخاطب ما نیاز جدی به ارتقا سواد رسانه‌ای دارد،تاکید کرد: بینش و معرفت دینی و سیاسی خودمان را باید ارتقا ببخشیم تا بتوانیم معارف دین را به زبان هنر در فضای مجازی و رسانه نشر دهیم.

سردار یوسفعلی زاده با بیان اینکه باید به تکنولوژی و امکانات سخت افزاری در فضای سایبری امروز مسلح شد و از این ظرفیت استفاده کرد، افزود: با کسب مهارت ها و دانش لازم می توان با جهان امروز رقابت کرد زیرا رسانه های نوین به شدت فعال هستند و در این جنگ نابرابر نباید عقب ماند.

مدیر کل بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی اضافه کرد: امروز باید به ظرفیت‌های بی‌نظیر علمی و عملی نیروهای خلاق، مومن، متدین و انقلابی در داخل کشور بیش از گذشته توجه کرد همان طور که در دفاع مقدس جوان ها و نوجوان های ایرانی خط شکن بودند و از میدان مین دشمن عبور می کردند.

وی در این باره توضیح داد: امروز صحنه جنگ عوض شده است، رزمنده جوان ،نوجوان و نیروهای خلاق ،مومن، متدین و انقلابی با حضور فعال و موثر در فضای مجازی و رسانه حرکت جهادی و انقلابی خود را ادامه دهند.

سردار یوسفلی خاطر نشان کرد: روز گذشته مراسم تحلیف رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی بود شخصیت های بزرگی از جمله شهید اسماعیل هنیه حضور داشتند.

مدیر کل بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی درباره این شهید گفت:همه مواضع شهید هنیه دفاع از مقاومت بود دشمن کینه‌توز، جنایتکار و خبیث به خاطر اینکه حیات ننگین خود را به رخ بکشد در داخل ام القرای جهان اسلام این شخصیت بزرگ را به خاک و خون کشید.

وی یاد آورشد: مفهوم این جنایت این است که جهاد ادامه دارد زیرا دشمنی ها، ضدیت ها با جهان اسلام و ایران ادامه دارد،البته نظام مقدس جمهوری اسلامی برق چشم دشمنان رو گرفته است؛ رئیس جنایتکار دولت غاصب صهیونیستی در سخنرانی کنگره آمریکا بیش از ۷۰ بار اسم مبارک جمهوری اسلامی ایران رو برده است ، انقلاب و جهاد ایران ادامه دارد.

مدیر کل بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: جبهه مقاومت در تمام جهان در حال گسترش است دست بسته نیست به زودی پاسخ جنایت اسرائیل را خواهد داد ،دوران بزن در رو گذشته است و حتما رژیم غاصب اسرائیل پاسخ پشیمان کننده را دریافت خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha