چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ |۲۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 31, 2024
تسلیت غم بزرگ شهادت هنیه جز با انتقام، التیام‌بخش نیست

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کاشان با صدور پیامی، ترور سردار جبهه مقاومت حاج اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را ناجوانمردانه دانست و بیان کرد: شهادت مظلومانه این مجاهد شهید و تسلیت غم بزرگش جز با انتقام، التیام نخواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کاشان حجت‌الاسلام مهدی اسماعیلی در این پیام افزوده است: راه مبارزه با مستکبران چنانچه از مکتب اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) فهمیده می‌شود از گذرگاه شهادت می‌گذرد و امام سجاد (علیه‌السلام) نیز فرمودند: القتل لنا عادة و کرامتنا الشهادة، "کشته شدن، عادت ما و شهادت کرامت ماست".

وی در این پیام تصریح کرده است: حوزه علمیه منطقه کاشان مانند تمام داغداران عالم اسلام، ترور ناجوانمردانه و شهادت مظلومانه مبارز خستگی ناپذیر سردار جبهه مقاومت حاج اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را در آستانه شهادت امام سجاد (علیه السلام) به تمامی استکبارستیزان، مجاهدان و خونخواهان مسلمان سراسر عالم بخصوص مقتدا، پیشوا و رهبر معزز انقلاب تسلیت عرض می‌نماید.

مدیر حوزه علمیه منطقه کاشان در این پیام بیان کرده است: با مقاومت مثال‌زدنی مردم غزه، صدای خرد شدن استخوان‌های صهیونیست اسرائیلی و آمریکایی به گوش می‌رسد و جریان مقاومت، مقاوم‌تر از همیشه در میدان حاضر است بنابراین دشمن تمام توانش را در برابر جبهه مقاومت به کار بسته است و با ترور هم زمان سه نفر از چهره‌های شاخص مقاومت در ایران، عراق و لبنان به اصطلاح شمشیر را از رو بسته و عملا اعلام می‌کند که چیزی برای از دست دادن ندارد.

وی در بخش دیگری از این پیام تاکید کرده است: اقدام به ترور در تهران ظاهرا سیگنال اشتباهی است که دشمن از تغییر دولت در ایران دریافت کرده است، غافل از آنکه ایران وابسته به یک دسته، گروه، حزب و جناح نیست و تمامی ایران در برابر استکبار یک لشکر مقاومت است که با تغییرات دولت‌ها در اعتقادات و آرمان‌ها و عزم مردمان شریفش، هرگز تغییری حاصل نمی‌شود.

مدیر حوزه علمیه منطقه کاشان در بخش پایانی پیام از نیروهای نظامی مجاهد داخل و خارج کشور و جبهه گسترده مقاومت خواسته است به بهترین شکل ممکن و در نخستین فرصت، انتقام خون‌های ریخته شده سرداران مقاومت ایران، عراق، لبنان را بگیرند و به حول و قوه الهی آخرین میخ‌ها را بر تابوت اسرائیل بکوبند تا دشمن متوهم اجازه تکرار این خباثت‌ها را از تخیلش خارج کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha