چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ |۲۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 31, 2024
تبریز

حوزه/ جمعی از مردم و دانشجویان تبریزی در محکومیت ترور شهید هنیه با تجمع در میدان ساعت، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، جمعی از مردم تبریز عصر امروز با حضور در میدان ساعت تبریز نسبت به ترور اسماعیل هنیه رئیس‌دفتر سیاسی جنبش حماس، این اقدام صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

در این تجمع اعتراضی که از ساعت ۱۷ عصر چهارشنبه دهم مرداد در میدان فلسطین ساعت تبریز برگزار شد، حاضران با برافراشتن پرچم‌های ایران، فلسطین و حزب‌الله لبنان و با در دست‌گرفتن پلاکاردهایی اعتراضی، ترور اسماعیل هنیه رئیس جنبش حماس در تهران به دست صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

مردم با ‌سردادن شعار "هنیه هنیه، شهادتت مبارک"، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آمریکا"، ‌"هیهات من الذله"، "سپاه پاسداران انتقام انتقام"، ضمن محکومیت جنایت صهیونیست‌ها، خواستار برخورد قاطع جبهه مقاومت با این رژیم جنایتکار شدند.

در این تجمع، عده‌ای از مردم تبریز در اعتراض به اقدام شنیع صهیونیست‌ها در به‌شهادت‌ رساندن رئیس‌دفتر سیاسی حماس که بامداد امروز در تهران انجام شد، اعتراض خود را به سیاست‌های دوگانه و سکوت مدعیان حقوق بشر در غرب نسبت به شهادت اسماعیل هنیه اعلام کردند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha