جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
مسابقات قرانی

حوزه/ حجت الاسلام جوانبخت گفت: مرحله استانی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با شرکت ۱۵٠ نفر  در ارومیه آغاز شد.

حجت الاسلام ناصر جوانبخت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه اظهار داشت: مرحله استانی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با شرکت ۱۵٠ نفر در ارومیه آغاز شد.

وی ادامه داد: مرحله شهرستانی چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآنی در سه منطقه شمال استان به مرکزیت خوی، جنوب آذربایجان غربی به مرکزیت مهاباد و مرکز استان در مجتمع ایثار ارومیه برگزار شد و ۱۵۰ یعنی ۷۰ نفر از خواهران و ۸۰ نفر از برادران به مرحله استانی راه یافتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی ادامه داد: این دوره از مسابقات در رشته های ترتیل، قرایت تحقیق، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۵ جزء، اذان و دعاخوانی در دو بخش خواهران و برادران در مجتمع ایثار ارومیه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات شرکت کنندگان از ۱۱ تا ۱۳ مرداد به رقابت پرداخته و برندگان این دوره به مرحله کشوری راه می یابند و اختتامیه این مسابقات نیز روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۵/۱۴ در سالن اجتماعات بانک صادرات در خیابان کاشانی ارومیه برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha