یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ |۲۸ محرم ۱۴۴۶ | Aug 4, 2024
23

حوزه/ مشاور رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: حقیقتاً مردم شریف و ولایتمدار ایلام در خدمت به زائران اربعین حسینی سنگ تمام گذاشته و می گذارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، دکتر لاله افتخاری طی سخنانی در نشست با مدیران و بانوان مددکار کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام ابراز داشت: مشارکت امدادگران کمیته امداد استان ایلام در خدمت به زائران اربعین در تمام نقاط استان به ویژه در مرز مهران در کنار از خودگذشتگی و ارائه خدمت با دلسوزی تمام از ویژگی‌های مهم امدادگران کمیته امداد بوده که رضایت مردم و مددجویان را در پی داشته است.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد در فرایند خدمت رسانی همواره به دنبال نوگرایی است، افزود: امداد مرکز از برنامه‌های فرهنگی استان‌ها و برنامه‌های پیشنهادی در این زمینه حمایت خواهد کرد.

ناصر مرادی پویانی، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از خدمات این نهاد از سال گذشته تاکنون گفت: امداد ایلام سال گذشته توانست رتبه دوم اشتغال کشور را همانند سال قبل از آن کسب کند.

وی همچنین با اشاره به خدمات مسکن این نهاد ابراز داشت: مشکل مسکن مددجویان واجد شرایط روستایی این استان رفع شده و نداشتن مسکن تعدادی انگشت شمار در این زمینه به خاطر نداشتن زمین است. همچنین سال گذشته امداد استان با جذب ۱۹.۵ میلیارد تومان ودیعه مسکن به مددجویان رتبه نخست کشور را بدست آورد.

وی افزود: در زمینه جهیزیه نیز همه مددجویان متقاضی پارسال و امسال صاحب جهیزیه شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان با عنوان اینکه اربعین فرصت خوبی برای خدمت به مددجویان این استان بوده است گفت: در همین رابطه در طرح اکرام در سالهای اخیر حامیان بسیاری از نقاط گوناگون کشور جذب شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha