چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 7, 2024
بزرگداشت شهید اسماعیل هنیه از سوی جامعه قرآنی کشور برگزار می شود

حوزه/ بزرگداشت شهید اسماعیل هنیه از سوی جامعه قرآنی کشور روز جمعه ١٩ مردادماه، از موعد نماز مغرب در شبستان اصلی مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محمدتقی میرزاجانی، معاون شورای عالی قرآن در گفت و گویی ابراز داشت: با توجه به ترور ناجوانمردانه اسماعیل هنیه، رهبر شجاع، مجاهد و قرآنی فلسطین و شهادت مظلومانه ایشان در روزهای گذشته در تهران، جامعه قرآنی کشور بر خود لازم دانست مراتب ادای احترام و بزرگداشت این شخصیت برجسته جهان اسلام را با برگزاری محفل بزرگ انس با قرآن کریم ابراز نماید.

میرزاجانی ادامه داد: علاوه بر این که آقای اسماعیل هنیه یکی از رهبران شاخص محور مقاومت بود، شخصیتی اهل قرآن و حافظ کلام الهی بود و نقش مؤثری را در قرآنی کردن مردم فلسطین ایفا کرد که نمود آن را در مقاومت خیره کننده مردم غزه در برابر توحش رژیم غاصب صهیونیستی شاهد هستیم.

وی افزود: این مراسم، روز جمعه ١٩ مردادماه، از موعد نماز مغرب در شبستان اصلی مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود و با پخش زنده از شبکه‌های رسانه ملی همراه خواهد بود؛ این جلسه، با محوریت تلاوت قرآن توسط اساتید و قاریان بین المللی قرآن کریم برگزار می‌شود و در کنار آن، از سخنرانی برخی شخصیت‌های محور مقاومت و سایر برنامه‌های قرآنی بهره مند خواهیم بود.

معاون شورای عالی قرآن ابراز امیدواری کرد که عموم مردم شریف تهران با حضور گسترده خود در این محفل قرآنی، رسم میهمان نوازی را در قبال میهمان عزیزِ شهید خود به جا آورند. بر اساس این گزارش، درب‌های مصلی، ساعتی پیش از مغرب به روی علاقمندان باز خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha