سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ |۳۰ محرم ۱۴۴۶ | Aug 6, 2024
امام جمعه عالیشهر

حوزه/ امام جمعه عالیشهر گفت: رژیم غاصب اسرائیل برای ضعیف کردن جبهه مقاومت همیشه ترور را در مسئله اول خود قرار داده و این نشان از بزدلی، ضعف و رذالت این رژیم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهر عالیشهر به ویژه مشکلات آب و برق و فاضلاب شهری با حضور حجت الاسلام حمیدی نژاد امام جمعه شهر و همچنین فرماندار بوشهر و مدیران ادارات شهر شامگاه دوشنبه در دفتر امام جمعه برگزار شد.

امام جمعه عالیشهر در این جلسه ضمن خیر مقدم به مسئولین شهر بویژه فرماندار شهرستان بوشهر و همچنین تسلیت شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس جناب اسماعیل هنیه بیان داشت: رژیم غاصب اسرائیل برای ضعیف کردن جبهه مقاومت همیشه ترور را در مسئله اول خود قرار داده و این نشان از بزدلی، ضعف و رذالت این رژیم است.

حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد در مورد مشکلات شهر عالیشهر به ویژه مسئله آب و برق و فاضلاب شهری که به بحران تبدیل شده و مطالبه عموم مردم است بیان داشت: ضمن تشکر از تلاش‌های اداره برق که در ساعات مختلف شبانه روز به ویژه در گرمای بالای۵۰ درجه ظهر از هیچ گونه خدمات و تلاشی دریغ نمی‌کنند ولی در مسئله روشنایی معابر و محلات از معضلات شهر و مطالبه جدی و به حق مردم است که نیاز به رسیدگی فوری دارد.

وی در موضوع مشکلات آب و فاضلاب شهر که از دیگر مطالبات مردم و تبدیل شدن به بحران در شهر شده است افزود: کمبود آب در شهر عالیشهر از معضلات جدی این چند روز اخیر بوده است که باعث نارضایتی مردم شده است و کمبود سهمیه آب شهر ۳۵ هزار نفری که پاسخگوی این جمعیت نیست و همچنین بحران فاضلاب شهری که متاسفانه هیچ کدام از مسئولین استانی و شهرستانی علی رغم قول‌های متعدد هنوز این مشکل با شدت بیشتری پابرجاست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha