چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 7, 2024
ذ

حوزه/ حجت الاسلام موحدی گفت: در هر جایی که دشمن ما را هدف می‌گیرد، مسجد باید قرارگاه مقابله‌اش بشود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام موحدی راهیار بنیاد هدایت امروز در کارگاه توانمندسازی ائمه جماعات و امامان محل و تیم فرهنگی مسجد در شهرستان کاشان که با همکاری امور مساجد کاشان برگزار شد، اظهار داشت: در فرهنگ غرب چرخه سود حاکم است نه چرخه خیر.

وی افزود: در کشورمان هرجا که فرهنگ خواسته تا شبیه غرب باشد، معضل ایجاد شده و جبهه طاغوت با سه ابزار زر و زور و تزویر ذهن جوان ما را تسخیر کرده، اما جبهه حق با ابزار خیر، نیکی، تبیین و صداقت اهداف خدایی خود را پیش می‌برد.

راهیار بنیاد هدایت ادامه داد: رهبر معظم انقلاب حدود ۵۰۰ بار کلید واژه جهاد تبیین را استفاده کرده‌اند که نشان می‌دهد در جنگ امروز، جهاد تبیین مهمترین دفاع از مرزهای انقلاب و دین است.

‌وی خاطرنشان کرد: اگر امام محله و مسجد تنها بماند و یاری نداشته باشد، هیچ فعالیت موثر فرهنگی شکل نخواهد گرفت.

حجت الاسلام موحدی به تشریح بوم کنشگری جهاد تبیین پرداخت و چشم انداز آینده فرهنگی کشور را منوط به عملیاتی شدن این بوم دانست و با بیان اینکه مسجد باید اتاق جنگ فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی محله شود، ابراز کرد: در هر جایی که دشمن ما را هدف می‌گیرد، مسجد باید قرارگاه مقابله‌اش بشود.

وی با اشاره اینکه شهید شهرکی را به خاطر جنگ با دشمن در مقابل مسجد به شهادت رساندند، اظهار کرد: شهید شهرکی امام جماعت یکی از مناطق زاهدان به خاطر فعالیت جهادی که داشت توسط دشمنان به شهادت رسید.

راهیار بنیاد هدایت، با بیان اینکه ائمه جماعات مساجد تا می‌توانند عملیات را ریز کنند، گفت: مردم موارد کلی را نمی‌توانند در ذهن خودشان حذف کنند، لذا در جهاد تبیین باید دقیقا و ریز به ریز به آنها گفته شود تا به هدف برسند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha