پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 8, 2024
بدرالدین

حوزه/ شرکت کننده بین المللی مدرسه تابستانه دارالعلم از لبنان، با تاکید بر لزوم بهره مندی بیشتر طلاب غیرایرانی و بین المللی در این مدرسه تابستانه، گفت: امیدواریم بتوانیم زمینه ساز توسعه علمی مدرسه باشیم.

خانم زهرا بدرالدین، شرکت کننده مدرسه تابستانه دارالعلم از کشور لبنان و از شرکت کنندگان بین المللی دوره، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، مدرسه تابستانه دارالعلم را استثنائی توصیف و تصریح کرد: مدرسه تابستانه دارالعلم از این جهت استثنائی است که مواد درسی به نحو علمی ارائه شده و اساتید از آن استفاده کردند.

وی با اشاره به بهره مندی از مدرسه قرآن و حدیث که در آن به مباحث ویژه قرآنی پرداخته شده است، عنوان کرد: از این جهت در مدرسه قرآن و حدیث حضور یافتم که رشته خودم علوم قرآن و حدیث است و احساس کردم که فایده و کاربرد بیشتری برای لبنان دارد و باید بگویم تاکنون مدرسه تابستانی تاثیرات مثبت و ارزنده ای برای من داشته است.

شرکت کننده مدرسه تابستانه دارالعلم با اشاره به حضور طلاب از سراسر ایران در دوره، از وسعت آن و حضور طلاب غیرایرانی و بین المللی نیز ابراز خرسندی کرد و گفت: اینکه امسال در دومین دوره از لبنان، سوریه، عراق و دیگر کشورها در دارالعلم حاضر شدند و از فضای علمی اینجا استفاده مغتنم می کنند مورد تحسین است.

خانم بدرالدین با تاکید و خواست نسبت به استفاده بیشتر طلاب غیرایرانی و بین المللی از این مدرسه تابستانه، گفت: امیدواریم بتوانیم زمینه ساز توسعه علمی مدرسه باشیم و مطالبی را که اینجا فراگرفتیم در لبنان و در کشور خودمان نیز اشاعه دهیم و از مدیران دوره نیز می خواهیم تا در عین برگزاری دوره، مسئله ترجمه فوری برای شرکت کنندگان بین الملل داشته باشند.

وی از بهره مندی مضجع منور رضوی در مدرسه تابستانه دارالعلم ابراز خشنودی دارد و گفت: این حضور در حریم علمی عالم آل محمد یک برکت و سعادت خاص در این ایام سال است، امیدواریم این توسعه علمی در جوار امام هشتم، علی بن موسی الرضا(ع) بتواند اتفاق بیافتد و طلاب بین الملل موضوعات را به کشورهای خود برسانند.

شرکت کننده مدرسه تابستانه دارالعلم با ابراز امیدواری نسبت به برگزاری این دوره در لبنان، گفت: امیدواریم در بستر برگزاری چنین دوره هایی، زمینه ارتباطات و تعاملات علمی میان دوکشور بیش از پیش تقویت شده و از نتائج آن بهره مند شویم.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha