پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 8, 2024
کلوندی

حوزه/ شرکت کننده مدرسه دارالعلم با درخواست نسبت به دریافت و احصاء نیازهای طلاب پیش از برگزاری و برنامه ریزی های دقیق علمی مبتنی بر نیازها و خواست آنان، خواست که سال آینده از نظرات دانش پژوهان نیز استفاده شود.

خانم میترا کلوندی، از شرکت کنندگان مدرسه فقه و اصول دارالعلم، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، به ارائه رزومه ای از فعالیت های علمی خود پرداخت و گفت: از استان کردستان و شهرستان سنندج در اینجا حضور یافتیم ، به مدت 8 سال در حوزه ریحانه النبی کردستان در رشته فقه و اصول مشغول تدریس کردم و عضو جامعه نخبگانی نیز هستم.

وی که دارای مدرک روانشناسی از موسسه امام خمینی(ره) است، هم اکنون در حال تحصیل در مقطع سطح ۴ رشته فقه خانواده می باشد و دارالعلم را فرصت مهمی در استفاده از ایام تعطیلات تابستان دانست و تصریح کرد: به محض مشاهده اطلاعیه در دوره ثبت نام کردم و خرسندیم که برنامه ریزی موثری برای تعطیلات تابستان طلاب شده است.

شرکت کننده مدرسه فقه و اصول دارالعلم با بیان این که عناوین خوب و موردنیاز در دوره برای طلاب طرح شد، خاطر نشان کرد: طلاب سطح 4 که دغدغه رساله و پایان نامه های علمی خود را دارند، اینجا فرصت مناسبی برای آنان بود که امیدواریم این دوره در سال های آینده نیز با یک ارتقای چشمگیر و توسعه علمی تداوم و استمرار پیدا کند.

خانم کلوندی با درخواست نسبت به دریافت و احصاء نیازهای طلاب پیش از برگزاری و برنامه ریزی های دقیق علمی مبتنی بر نیازها و خواست آنان، ابراز کرد: امسال تکرار مباحث وجود نداشت اما بهتر آن است که اساتید بر روی جزئیات و مصادیق و همچنین موضوعات روز و مستحدثه نیز ورود کنند و برای بانوان مسائل مخصوص موردنیاز آنان بحث شود.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه های تفریحی در حاشیه فعالیت های علمی مدرسه دارالعلم، آن را عامل مهمی در ارتقای انگیزه طلبگی دانست و ابراز کرد: فعالیت های تفریحی و جانبی، روحیه دهنده به گام های علمی طلاب است.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha