پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 8, 2024
علمی راد

حوزه/ یکی از شرکت کنندگان مدرسه تابستانی دارالعلم با اشاره به استفاده از مراجع عظام تقلید در دوره و اثرات آنان در ارتقای کیفیت علمی دوره، عنوان کرد: حضور آیت الله العظمی سبحانی و اساتید توانمند در دوره بسیار موثر و کاربردی بود.

خانم علمی راد، از شرکت کنندگان مدرسه تابستانه دارالعلم و دارای مدرک دکترای کلام اسلامی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، با بیان این که دارای تدریس سطح 2 و 3 هستیم و امسال نیز در مدرسه علوم عقلی دارالعلم شرکت کرده ام، این دوره را خوب و ارزشمند ارزیابی و ابراز کرد: امسال سال نخستی است که در دوره شرکت کردم.

وی با بیان این که برگزاری چنین دوره ای، فرصتی را فراهم می کند تا از حضور اساتید مطرح استفاده شود و تعامل و ارتباطی موثر با حوزه های علمیه دیگر شکل بگیرد، تصریح کرد: مدیران و مسئولان حوزه علمیه خراسان و آستان قدس رضوی تلاش های خالصانه در برگزاری این دوره موثر داشتند که جای تقدیر دارد.

خانم علمی راد با اشاره به استفاده از مراجع عظام تقلید در دوره و اثرات آنان در ارتقای کیفیت علمی دوره، عنوان کرد: حضور آیت الله العظمی سبحانی در دومین مدرسه تابستانی دارالعلم مسئله قیمتی است که فرصت مغتنمی را فراهم آورد. اساتید دوره نیز اساتید توانمند، موثر و قوی بودند که واقعا دیدگاه ها و نظریات علمی آنان می تواند راهبردی باشد.

شرکت کننده مدرسه تابستانه دارالعلم پیشنهاد داد تا در سال های آینده طلاب بتوانند در دوره های دیگر برگزاری نیز شرکت کنند و با بیان این که می بایست زمان دوره منحصر به دو هفته نباشد، گفت: برنامه های تفریحی همراه با این دوره می تواند در ارتقای روحی و نشاط طلبگی طلاب بیش از پیش موثر باشد و از نظرات دانش پژوهان نیز برای سال آتی استفاده شود.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha