جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ |۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 9, 2024
دارالعلم

حوزه/ شرکت‌کننده مدرسه تابستانه دارالعلم تأکید کرد: تعامل با اساتید سایر کشورها و مهمان‌های خارجی می‌تواند ارتقای افق فکری اساتید و طلاب را به همراه داشته باشد و سبب ایجاد تحولی خوب در حوزه‌های علمیه شود.

دکتر زینب نعمتی شرکت‌کننده مدرسه تابستانه دارالعلم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد گفت: از سال ۶۹ به تدریس علوم حوزوی در مدارس علمیه مشهد مشغول هستم و به لطف الهی امسال برای دومین بار توفیق بهره‌مندی از محضر اساتید، در مدرسه دارالعلم برای خواهران فراهم شد.

وی اضافه کرد: سال گذشته در مدرسه ادبیات و تفسیر حاضر شدم و امسال با توجه به رشد علمی بیشتر و نیاز سنجی دقیق و افزایش تعداد مدارس در مدرسه منطق و روش‌شناسی شرکت کردم.

نعمتی با بیان اینکه تاکنون در کشور چنین طرح و برنامه‌ای با این همه مباحث علمی و کاربردی برگزار نشده است، گفت: مدرسه تابستانه دارالعلم افق‌های جدیدی را در برابر محققان و پژوهشگران کشوری گشوده است.

شرکت‌کننده مدرسه منطق و روش‌شناسی تصریح کرد: تعامل با اساتید سایر کشورها و مهمان‌های خارجی می‌تواند ارتقای افق فکری اساتید و طلاب را به همراه داشته باشد و سبب ایجاد تحولی خوب در حوزه‌های علمیه شود.

استاد حوزه و دانشگاه در پایان ضمن تشکر از مسئولان و دست‌اندرکاران برگزاری مدرسه تابستانه دارالعلم و مدرسه علمیه عالی نواب که خالصانه در این ایام زحمت کشیدند، گفت: خدا را شاکریم که توانستیم به مدت ۲ هفته در جوار مضجع حضرت رضا علیه‌السلام به کسب علم بپردازیم، و قطعا برای حضور در این برنامه و بهره‌مندی از بیانات اساتید مطرح و کشوری، برای سال آینده برنامه‌ریزی خواهم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha