شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ |۴ صفر ۱۴۴۶ | Aug 10, 2024
دارالعلم

حوزه/ شرکت‌کننده مدرسه تابستانه دارالعلم، این مدرسه را کمک‌کننده به رشد و ارتقای سطح علمی طلاب خواند و گفت: حضور در کلاس و بهره‌مندی از محضر اساتید جذابیت و لطافت روحی را به‌دنبال دارد.

خانم فهیمه اعدادی طلبه سطح ۴ حوزه علمیه خراسان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد گفت: سال گذشته در مدرسه ادبیات عرب دارالعلم شرکت کردم و امسال با توجه به افزایش تعداد مدارس و نیز بهره‌مندی از مطالب متفاوت دروس در مدرسه علوم حدیث شرکت نمودم.

استاد مدارس علمیه خواهران مشهد با بیان اینکه مطالب اساتید بسیار جدید و کاربردی است، به فضای معنوی این مدرسه در جوار مضجع حضرت رضا علیه‌السلام اشاره کرد و افزود: هر روز در مسیر رفت‌وآمد از حضرت تشکر می‌کنم که توفیق بهره‌مندی از چنین فضایی را برای کسب علم و امور معنوی رزق ما کردند.

وی حضور در مدرسه دارالعلم را کمک کننده به رشد و ارتقای سطح علمی طلاب خواند و بیان داشت: اساتید از لحاظ سطح علمی توانمند و متبحر هستند و نکات بسیار خوبی را عنوان می‌کنند و این حضور در کلاس و استفاده از محضر این اساتید جذابیت و لطافت روحی را به‌دنبال دارد.

اعدادی زمان برگزاری دوره را با توجه به تعطیل بودن مدارس علمیه خواهران مناسب دانست و گفت: طلاب شرکت‌کننده می‌بایست از این فرصت مغتنم به نحو احسن استفاده نمایند و منابع و موضوعاتی که توسط اساتید در کلاس‌ها معرفی می‌شود در طول سال برای نگارش مقالات از آن استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha