شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ |۴ صفر ۱۴۴۶ | Aug 10, 2024
حرم مطهر رضوی

حوزه/ شرکت‌کننده مدرسه تابستانه دارالعلم تاکید کرد: دومین دوره اعتکاف علمی طلاب، فرصت مناسبی است که طلاب سراسر کشور علاوه بر تعامل با یکدیگر از حضور علماء و اساتید مطرح کشوری در این فضای علمی بهره‌مند شوند.

خانم طیبه پالیزان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، ضمن تشکر از دست‌اندرکاران و مسئولان اجرایی مدرسه تابستانه دارالعلم گفت: سال گذشته در اولین دوره این مدرسه شرکت کردم و امسال نیز به‌دلیل مباحث عالی و کاربردی و همچنین بهره‌مندی از مطالب اساتید تراز کشوری در این مدرسه حضور یافتم.

وی که در مدرسه ادبیات و زبان‌شناسی شرکت کرده، موضوعات ارائه شده، نحوه تدریس اساتید و معرفی منابع و استفاده از نکات جدید و بِکر را، از مزیت‌های این مدرسه برشمرد و گفت: دارالعلم فرصت مناسبی است که طلاب سراسر کشور علاوه بر تعامل با یکدیگر از حضور علما در این فضای علمی بهره‌مند شوند.

استاد مدارس علمیه خواهران مشهد تصریح کرد: برگزاری کلاس‌ها در جوار حرم مطهر حضرت رضا علیه‌السلام برکات خاصی به همراه دارد، با وجودی که بانوان در کنار تحصیل، عهده‌دار شغل خطیر خانه‌داری و همسرداری هستند، همین برکات نیز باعث همراهی خانواده‌ها برای حضور طلاب خواهر در مدرسه تابستانه دارالعلم شد.

شرکت‌کننده مدرسه تابستانه دارالعلم بیان داشت: سال گذشته پیشنهاد شد از اساتید، علما و طلاب کشورهای نجف، لبنان و عراق نیز در این مدرسه حضور پیدا کنند که به لطف الهی امسال محقق شد و امید است برای سال آینده این حضور و نیز ارتباط طلاب خواهر با طلاب غیرایرانی گسترش پیدا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha