جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ |۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 9, 2024
دارالعلم

حوزه/ شرکت‌کننده مدرسه تابستانه دارالعلم، این دوره را، یک رویداد علمی بی‌نظیر در سطح کشور خواند و گفت: مدرسه دارالعلم فرصت بسیار خوبی برای یادگیری علوم جدید بود و هم جوار بودن با حرم مطهر رضوی نورانیت این مدرسه را مضاعف کرد.

خانم عرب‌مقار، طلبه سطح ۴ فقه خانواده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، با اشاره به روایتی از پیامبر(ص) که می‌فرمایند:«یاد گرفتن یک نکته علمی بهتر از ۱۲ هزار مرتبه قرائت قرآن کامل است»، گفت: مدرسه تابستانه دارالعلم فرصت مغتنمی برای طلاب خواهر ایجاد کرد که بتوانند از مباحث علمی اساتید تراز کشوری بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه مدرسه دارالعلم یک رویداد بی‌نظیر در کشور است، افزود: این دوره فرصت بسیار خوبی برای یادگیری علوم جدید بود و هم جوار بودن با حرم مطهر رضوی نورانیت این مدرسه را مضاعف کرد.

عرب‌مقار با بیان اینکه علما و اساتید سطوح عالی برای فهم بیشتر دروس، تا جایی که امکان دارد علوم را باز می‌کنند، گفت: با توجه به اینکه تجربه دومین بار شرکت در دوره تابستانه دارالعلم را داشتم، مباحث امسال نسبت به سال گذشته بسیار گسترده‌تر ارائه شد.

شرکت‌کننده مدرسه تابستانه دارالعلم هم‌جوار بودن این مدرسه را با حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام یک مزیت عنوان کرد و یادآور شد: تحصیل و کسب علم در جوار مضجع حرم مطهر رضوی برای طلاب خواهر به‌ویژه طلاب شهرستانی مایه مباهات و افتخار بود.

عرب‌مقار ضمن تشکر از مسئولان و عوامل اجرایی این مدرسه تابستانه بیان داشت: امیدواریم هر ساله شاهد رشد و توسعه علمی مدرسه دارالعلم در حرم مطهر رضوی باشیم، تا طلاب و اساتید بیشتری بتوانند از فیوضات علمی این مکان معنوی بهره‌مند شوند.

وی در پایان از مسئولان درخواست کرد: با توجه به اینکه تعدادی از شرکت‌کننده‌ها از کشور عراق در این مدرسه حضور داشتند، امیدواریم که دارالعلم بعدی در نجف اشرف برگزار شود، تا طلاب از برکات معنوی حرم امیرالمومنین علیه‌السلام بهره‌مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha