شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ |۴ صفر ۱۴۴۶ | Aug 10, 2024
اداره فرهنگی تبلیغی

حوزه/ کارگاه توانمندسازی مبلغان اربعین و دهه پایانی ماه صفر، از سوی اداره فرهنگی تبلیغی دفتر خواهران حوزه علمیه خراسان و همکاری دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و سازمان بسیج طلاب به‌ مدت ۶ روز برگزار شد.

خانم فاطمه علیشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، گفت: در آستانه اربعین حسینی و اعزام گروه‌های تبلیغی جهادی به کشور عراق، اداره فرهنگی تبلیغی دفتر خواهران این حوزه با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و سازمان بسیج طلاب، کارگاه توانمندسازی مبلغان اربعین و دهه پایانی ماه صفر را به‌مدت ۶ روز در محل مدارس علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س) و پیروان حضرت زهرا(س) برگزار کرد.

وی بیان داشت: این کارگاه با هدف توانمندسازی مبلغین رسانه و فضای مجازی با موضوعات مبانی عکاسی، تصویربرداری با موبایل، آشنایی با اصول کادربندی در عکاسی و تصویربرداری، فیلم کوتاه و اصول اولیه خبرنگاری، تولید محتوای خبری، کار با کودک، حلقه داری و پاسخ‌گویی به شبهات برگزار شد.

مسئول اداره فرهنگی تبلیغی دفتر خواهران حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین ظرفیت بالایی برای فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی ایجاد کرده که بخش مهمی از این اقدامات می‌تواند توسط مبلغان به خوبی مدیریت شود، گفت: امسال نیز همچون سنوات گذشته تعداد ۸۰ تفر از مبلغان در قالب ۱۱ گروه جهادی جهت انجام فعالیت‌های تبلیغی به کشور عراق عزیمت می‌کنند.

وی بیان داشت: طی جلسات با مسئولان مربوطه ۱۱ موکب در شهرهای نجف و کربلا جهت استقرار مبلغان هماهنگ شده که خواهران در گروه‌های ۶ الی ۱۰ نفره در مواکب مستقر و به انجام خدمت‌رسانی و ارائه فعالیت‌های تبلیغی مشغول خواهند شد.

علیشاهی با بیان اینکه تاکنون چندین جلسه هم‌اندیشی با سرگروه‌های تبلیغی به‌منظور بیان پیشنهادات و رفع موانع برگزار شده که آخرین جلسه عصر امروز در مدرسه علمیه حضرت زینب سلام‌الله‌علیها برگزار خواهد شد، گفت: اداره فرهنگی تبلیغی دفتر خواهران حوزه علمیه خراسان نگاه ویژه‌ای نسبت به امر «تبلیغ گروهی» در این ایام دارد.

وی در پایان یادآور شد: گروه‌های جهادی تبلیغی خواهران دوشنبه ۲۲ مردادماه جهت خدمت به زائران حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام به شهر عراق اعزام خواهند شد، و این سفر تبلیغی تا ۴ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha