جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ |۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 9, 2024
احلاس مدیران مدارس علمیه در مشهد

حوزه/افتتاحیه دوره دانش افزایی مدیران مدارس علمیه کشور امروز با حضور آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه، مدیران مدارس علمیه سراسر کشور، شورای معاونین و اعضای شورای عالی در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، افتتاحیه دوره دانش افزایی مدیران مدارس علمیه کشور امروز با حضور آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه، مدیران مدارس علمیه سراسر کشور، شورای معاونین و اعضای شورای عالی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال، قائم مقام مدیر حوزه های علمیه ضمن خیر مقدم به اعضای حاضر در جلسه گفت: خرسندیم که این همایش و اجلاس مدیران مدارس علمیه این بار در مشهد الرضا(ع) و در جوار مضجع منور رضوی برگزار می شود و آنچه در این عرصه برای ما شیرین است، پاسخ مثبت به خواست میهمانان اجلاس بود.

وی با بیان این که این اجلاس از دو بخش تشکیل شده است، تصریح کرد: بخش اول تبیین راهبردها و برنامه های کلان و رهنمودهای مدیر حوزه های علمیه و بیان اهم موضوعات موردنظر مدیران مدارس علمیه کشور است.

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه با بیان این که در این اجلاس از سخنان اعضای شورای معاونین نیز بعد از سخنان مدیر حوزه های علمیه استفاده می شود، خاطر نشان کرد: در این اجلاس مهمترین نکات مورد نظر مدیران مدارس، اعضای شورای معاونین و ... مورد طرح و بحث و تبادل نظر قرار می گیرد تا به خروجی موثر منتج شود.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال بخش دوم این اجلاس را آموزش های تخصصی برای مدیران مدارس علمیه دانست و ابراز کرد: امیدواریم آنچه موردنظر مدیران و اعضای شورای عالی بوده و هست بر اساس زمانبندی پیش برود و تلاش خواهیم نمود در برنامه های این چندروز اجلاس محفل گفتگوی بین مدیران و شورای معاونین نیز برگزار شود.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha